Один із найбільших українських державних банків "ПриватБанк", який обирають українці лише через велику мережу банкоматів і терміналів по всій країні, продовжує "обламувати" плани своїх клієнтів. Цього разу клієнтка банку заявила, що фінансова установа просто знущається і вводить в оману.
Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеної клієнтки "ПриватБанку" на порталі Minfin.
"При поповненні карти через термінал вимкнулась електроенергія, платіж не пройшов. Банк сказав, що не бачить операцію. У приват 24 було написано, що всі перевірять та вирішать проблему протягом 1 дня, а якщо потрібна буде інкасація - то протягом 3 днів".
Вже за день, під час перевірки статусу заявки, було написано про 14 днів. Повідомлення про три дні дивом зникло. Минуло ще 4 дні, тепер уже написано ще про 14 робочих днів.
Влаштуватися на роботу після повістки від ТЦК: що треба знати
Гороскоп на 13 грудня: як провести останню "нещасливу" п'ятницю року
Мобілізація їх не торкнеться: ким не зацікавиться ТЦК
Порошенко в Штатах шкодить Україні: дратує республіканців нагадуванням, як «зливав» Трампа на користь Гіларі Клінтон, - експерт
Скажіть будь ласка, скільки ще ви знущатиметеся? Поверніть мені мої гроші, по камерах має бути чудово видно, що я клала гроші у банкомат! Не бачила ніколи ще більш хамського ставлення до клієнтів від банку! Завдяки банку мені тепер нема що жити до зарплати!", — пише незадоволена клієнтка.
Заради справедливості варто відзначити, що представники банку відповіли клієнтці та заявили, що його "заявка обробляється", більше жодного слова.
Нагадаємо, Приват24 попередив про зміни: які оновлення запустили у банку для українців.
Раніше повідомлялося, ПриватБанк помилково списав із картки соцвиплату, залишивши українку з дитиною без гроша: "Їсти нічого".