Більшості пасажирських і вантажних локомотивів в "Укрзалізниці" виповнилося вже більше 30 років.
Про це розповіли в "Укрзалізниці", передає ЦТС.
Середній вік вантажних електровозів становить 40 років, з них лише 31 електровоз має менше, ніж 8 років. Ще 857 – віком понад 30 років.
Вантажні тепловози трохи молодші - 31 рік. За останні 8 років у компанії не створили жодної новой машини. Повідомляється, що вік 297 вантажних тепловозів більший, ніж 30 років.
Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше
"Допекли за 4 години": українці, які оплатили послуги "Київстар", залишаються без зв'язку
Якщо говорити про пасажирські потяги, то середній вік електровозів тут також добігає до 40 років. Компанія не обзавелась жодним новим локомотивом, якому було б менше, ніж 8 років. Так, 331 з них – понад 30 років.
В "Укразалізниці" розповіли, що пассажирським тепловозам уже виповнилося 28 років. Локомотиви, які мають менш ніж 8 років, також відсутні. Ще 4 тепловози позначку в 30 років.
Понад 100 локомотивів планується списати у 2019 році.
Слід уточнити, що на даний момент на квитках намальований російський потяг ЕР-200. ВІН проходив за маршрутом Москва-Санкт-Петербург, так що ніякого відношення до України він не має.
Вимоги до форми бланків встановлюються порядком, який був затверджений в 2013 році спільним наказом Міністерства інфраструктури та Міністерства доходів і зборів.
Як повідомляв раніше портал "Знай.ua", в "Укрзалізниці" відбулися зміни, перевізник готується презентувати свій новий корпоративний логотип. Про це повідомили представники компанії на офіційному сайті.
Також портал "Знай.Ua" повідомляв про те, що в Україні з'явиться оновлений вигляд транспорту: це п'ять рейкових автобусів, які будуть їздити від вокзалу "Київ-Пасажирський" до міжнародного аеропорту "Бориспіль".