В інтернет-просторі знайшли аналог "сукні розбрату", про колір якого йшли запеклі суперечки в 2015 році. Тепер каменем спотикання став аудіозапис, опублікована на Reddit і в Twitter.
Про це повідомило видання The Verge.
У ній вимовляється ім'я, яке користувачі чують по-різному - Янни або Лорел.
У соцмережах вже почали сперечатися через імен. У Twitter один з користувачів коментує, що "Янні" чують ті, хто хочуть уваги. Розбіжності нагадали про подібний ажіотаж навколо сукні-хамелеона і сіро-рожевих кросівок.
What do you hear?! Yanny or Laurel pic.twitter.com/jvHhCbMc8I
Популярні новини зараз— Cloe Feldman (@CloeCouture) 15 мая 2018 г.Показати ще"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Журналісти видання The Verge пояснили неоднакову чутність імен різними звуковими частотами. "Янні" - це високі частоти, а "Лорел" -низькі. Нейровченим стверджують, що частоти можуть змінюватися через апаратури, на якій відтворюється аудіофайл. Впливають на сприйняття звуку і особливості будови вуха, і те, що людина очікує почути.
Воу-воу-воу yanny на телефоне, Laurel на компе! Плохие басы на телефоне?
— Ilya Flyamer (@Phlya) 15 мая 2018 г.
Где вы там вообще "Янни" умудряетесь слышать?!? https://t.co/FfKwLapURO
— Andrew Lobachev (@Sturm_341) 16 мая 2018 г.
Крім того, з віком люди втрачають чутливість до високих частот, тому дорослі, скоріше, будуть чути "Лорел", а діти і підлітки - "Янні". Користувачі, які однаково сприймають і низькі, і високі частоти, можуть по черзі чути обидва імені.
Варто відзначити, що Instagram тестує кілька нових функцій для мобільних додатків сервісу. Незабаром користувачі отримають інструмент Usage Insights, що дозволяє стежити за часом, витраченим соціальної мережі, бічну панель з швидким доступом до деяких розділів, а також кнопку для миттєвого імпорту сториз в "Історії" Facebook. Повідомляється, що у вкладці Usage Insights користувач зможе подивитися, скільки часу він провів за переглядом основний стрічки, "Історій" або в повідомленнях Direct. Також функція дозволить встановити часові рамки на використання сервісу, наприклад, додаток не дасть гортати основну стрічку більше 30 хвилин в день. Дуже крута фішка для тих, хто хоче скоротити час свого перебування в соцмережах, і витрачати свій час на більш цікаві і корисні речі.
Також в додатку сервісу буде додано нове меню, викликати яке можна з головного екрана. На момент запуску нововведення в ньому будуть розташовані чотири кнопки: архів сториз, збережені публікації, розділ "Цікаві люди" і функція Usage Insights.
У меню опублікованих "Історій" з'явиться кнопка "поділитися на Facebook". Одним натисканням користувачі зможуть миттєво розшарити сториз з Instagram в свій аккаунт Facebook. Це нововведення було анонсовано ще в 2017 році, але з'явиться в сервісі тільки зараз.
Суперечки навколо кольору сукні, фото якої розмістили в мережі, не вщухають вже тиждень.