В інтернет-просторі знайшли аналог "сукні розбрату", про колір якого йшли запеклі суперечки в 2015 році. Тепер каменем спотикання став аудіозапис, опублікована на Reddit і в Twitter.
Про це повідомило видання The Verge.
У ній вимовляється ім'я, яке користувачі чують по-різному - Янни або Лорел.
У соцмережах вже почали сперечатися через імен. У Twitter один з користувачів коментує, що "Янні" чують ті, хто хочуть уваги. Розбіжності нагадали про подібний ажіотаж навколо сукні-хамелеона і сіро-рожевих кросівок.
What do you hear?! Yanny or Laurel pic.twitter.com/jvHhCbMc8I
Популярні новини зараз— Cloe Feldman (@CloeCouture) 15 мая 2018 г.Показати щеНавіть якщо є відстрочка або бронь: у ТЦК дали чоловікам 7 днів
Соцвиплати перетворяться на борг: кого змусять повернути гроші
Українців попередили про посилення мобілізації з 1 січня: ТЦК працюватимуть на 7 локаціях
Пенсії перерахують по-новому: кому додадуть майже 2 600 гривень
Журналісти видання The Verge пояснили неоднакову чутність імен різними звуковими частотами. "Янні" - це високі частоти, а "Лорел" -низькі. Нейровченим стверджують, що частоти можуть змінюватися через апаратури, на якій відтворюється аудіофайл. Впливають на сприйняття звуку і особливості будови вуха, і те, що людина очікує почути.
Воу-воу-воу yanny на телефоне, Laurel на компе! Плохие басы на телефоне?
— Ilya Flyamer (@Phlya) 15 мая 2018 г.
Где вы там вообще "Янни" умудряетесь слышать?!? https://t.co/FfKwLapURO
— Andrew Lobachev (@Sturm_341) 16 мая 2018 г.
Крім того, з віком люди втрачають чутливість до високих частот, тому дорослі, скоріше, будуть чути "Лорел", а діти і підлітки - "Янні". Користувачі, які однаково сприймають і низькі, і високі частоти, можуть по черзі чути обидва імені.
Варто відзначити, що Instagram тестує кілька нових функцій для мобільних додатків сервісу. Незабаром користувачі отримають інструмент Usage Insights, що дозволяє стежити за часом, витраченим соціальної мережі, бічну панель з швидким доступом до деяких розділів, а також кнопку для миттєвого імпорту сториз в "Історії" Facebook.
Також в додатку сервісу буде додано нове меню, викликати яке можна з головного екрана. На момент запуску нововведення в ньому будуть розташовані чотири кнопки: архів сториз, збережені публікації, розділ "Цікаві люди" і функція Usage Insights.
У меню опублікованих "Історій" з'явиться кнопка "поділитися на Facebook". Одним натисканням користувачі зможуть миттєво розшарити сториз з Instagram в свій аккаунт Facebook. Це нововведення було анонсовано ще в 2017 році, але з'явиться в сервісі тільки зараз.
Суперечки навколо кольору сукні, фото якої розмістили в мережі, не вщухають вже тиждень.