Метро Лос-Анджелеса вирішило нагадати пасажирам про правила поведінки в громадському транспорті. Це зробили за допомогою відеореклами в японському стилі, головним героєм якої став волохатий монстр.

Ролики опублікували в Youtube. У них розповідають, що не варто робити в метро і просять дотримуватися правил етикету. Реклама вийшла барвистою і яскравою. Негативні приклади показує помаранчевий волохатий монстр, а все його витівки виправляє дівчина-супергерой.

Кожен ролик зачіпає одну з поширених проблем в метро. Наприклад, одне відео присвятили тому, щоб люди навчилися не загороджувати прохід іншим пасажирам, встаючи посередині вагона.

Другий ролик закликає не їсти в метро, ​​тому що залишки продуктів розлітаються по всьому вагону.

Третя проблема, про яку згадують в рекламі, стосується людей, які люблять займати одразу два місця. Вони ще й примудряються класти поруч з собою портфель, коробку, сумку або будь-який інший предмет.

Популярні новини зараз

Залишимось без їжі: Україну накриє небезпечна спека та посуха вже влітку, що обіцяє прогноз погоди

Починається новий період: українцям назвали тариф на світло з 1 червня, скільки заплатимо за кВт

Лічені дні, щоб "врятувати" виплати: що треба терміново зробити пенсіонерам

Перевірте свою пенсію: старенькі не здогадуються, що можуть отримувати більше

Показати ще

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, Японія придумала, як заманювати своїх громадян до лав військових. Для цього опублікували наймилішу рекламу.