Метро Лос-Анджелеса вирішило нагадати пасажирам про правила поведінки в громадському транспорті. Це зробили за допомогою відеореклами в японському стилі, головним героєм якої став волохатий монстр.
Ролики опублікували в Youtube. У них розповідають, що не варто робити в метро і просять дотримуватися правил етикету. Реклама вийшла барвистою і яскравою. Негативні приклади показує помаранчевий волохатий монстр, а все його витівки виправляє дівчина-супергерой.
Кожен ролик зачіпає одну з поширених проблем в метро. Наприклад, одне відео присвятили тому, щоб люди навчилися не загороджувати прохід іншим пасажирам, встаючи посередині вагона.
Другий ролик закликає не їсти в метро, тому що залишки продуктів розлітаються по всьому вагону.
Третя проблема, про яку згадують в рекламі, стосується людей, які люблять займати одразу два місця. Вони ще й примудряються класти поруч з собою портфель, коробку, сумку або будь-який інший предмет.
Пенсія зросте майже на 1000 грн: хто може сподіватися на підвищення
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, Японія придумала, як заманювати своїх громадян до лав військових. Для цього опублікували наймилішу рекламу.