Антиоксиданти, що містяться в ягодах, відомі як антоціани (пігменти), істотно знижують ризик захворювань серця.
Про це заявили вчені з Університету Східної Англії, передає Соѕмо.
Ці антоціани покращують щільність артерій, знижуючи кров'яний тиск та зменшуючи запалення. На підтвердження цього служать 25 досліджень.
Що цікаво, антоціани більш відчутно впливають на молодий організм, ніж на людей старшого віку. Крім того, дослідження показали зв'язок між низьким споживанням фруктів і серцево-судинними захворюваннями.
Зокрема, незбалансована і скупа на мікроелементи дієта є основною причиною летальних випадків через хвороби серця в усьому світі.
Зокрема, журналісти одного з телеканалів взяли один примірник і перевірили його в лабораторії. Результат був нормальний: 39,1 мг нітратів на 1 кг при допустимій нормі 90. Тобто кавун чистий і безпечний для споживання.
Позитивний вердикт надала завідувач радіологічного наукового відділу Державного інституту з лабораторної діагностики Зоя Малімон і щодо кавунів, придбаних у супермаркеті і на вуличному базарі.
"Відповідають всім нормам за нітратами і радіонуклідам, тому ці кавуни можна застосовувати в їжу без всяких застережень", - констатувала вона.
Нагадаємо, стало відомо, що більш як 330 кілограмів чорниці, брусниці та грибів з радіоактивним цезієм опинилися на продовольчих ринках і ярмарках Москви.
Заробили стаж — і цього вже мало: ПФУ вигадав нову умову, щоб не відпускати на пенсію
Пенсіонерам дадуть кругленьку надбавку: пенсія зросте на понад 1000 грн
ВПО можуть стати безхатьками: кого виселятимуть з тимчасового житла
Що загрожує тим, хто ігнорує загальнонаціональну хвилину мовчання
Як повідомляв Знай.ua, ягоди - це суцільна користь, вони допомагають організму худнути, насичуватися вітамінами і омолоджуватися.
Також Знай.ua писав, перші кавуни вже продають на ринках і в супермаркетах. І ціни вже не такі кусючі. Однак виникає питання: чи можна їсти смугасту ягоду в середині липня і при цьому не отруїтися.
