У неділю, 19 серпня, увесь православний світ відзначає велике християнське свято — Преображення Господа Бога і Спаса нашого Ісуса Христа.
Преображення Господнє 19 серпня: історія свята
Як розповідають церковні перекази, що Ісус Христос преобразився перед своїми учнями-апостолами Петром, Яковом та Іоаном на горі Фавор. Він це зробив для того, щоб показати Своїм учням цю Небесну духовну славу, яка послідує за тимчасовими стражданнями. Так, під час преображення обличчя Господа просяяло як сонце, одяг зробився білим, як світло в ясному небі.
Тоді до Нього з'явилися два старозавітних пророка Мойсей та Ілля. Вони довго розмовляли з Господом про Його близький відхід. У той же момент їх осінила хмара, і з неї почувся голос: «Цей є Син Мій улюблений, про Нього ж благоволих, Його слухайте».
Відзначається, що святкуванням Преображення Господнього православна церква урочисто сповідує і прославляє з'єднання Божества і людства в особі Ісуса Христа. Своїм Преображенням Господь благоволив захистити Своїх учнів від зневіри і звів їх до вищої надії серед лих, які повинні були осягнути їх у цьому світі.
Преображення Господнє 19 серпня: традиції свята
Як відомо, свято Преображення Господнього належить до 12 найбільших православних свят. У народі цей день називають Другим Спасом. Це традиційне свято врожаю - в церквах освячують плоди землі, тобто яблука, груші, сливи.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Найбільшою популярністю і пошаною користуються яблука, навіть існує ще й третя назва свята - Яблучний Спас. На освячення яблук найбільше чекають матері, у яких померли діти, й дочки, у яких померли матері, так як, за легендою, яблука їм можна вживати тільки після Спаса.
Особливо готуються до цього дня пасічники. Їм треба освятити вулики, пригостити медом сусідів, особливо сиріт, немічних і знедолених.