Витрачаєте купу грошей на візит до СТО? Намагаєтесь зробити "міні-тюнінг" своїй крихітці за мінімум коштів? Якщо так, то краще ніколи не користуйтеся сумнівними лайфхаками так званих народних майстрів, адже ваша машина із залізного коня перетвориться на купу металобрухту.
Картонна вежа
Вочевидь, у такий спосіб власник авто намагався утримати дзеркало заднього виду. Але насправді зробив тільки гірше сам собі, загородивши всю дорогу – ну як можна щось помітити під час руху через таку кумедну конструкцію? Особливо пішоходів, чи праву полосу.
Труба кличе
Проблеми із вихлопною ці диваки вирішили просто, згадавши, що автомобільні "глушники" найчастіше виготовляють із міцних сталевих сплавів, покритих алюмінієм. Причина - елементам вихлопної системи доводиться витримувати високі температури за сотню градусів.
Настільки високі температурні удари послаблюють навіть дуже міцні матеріали, що вже говорити про тонкому шарі металу водостічної труби, не призначеного для роботи з високими температурами. А все, до чого додумалися мастаки ремонту, просто абсурд.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Залатати діри скотчем
Або поліетиленом. Такі матеріали зіграють з вами злий жарт, і це всього лише короткочасне рішення. Ремонтувати все одно доведеться. А ось їздити на скріпленої подібним чином машині по дорогах загального користування - значить наражати на небезпеку оточуючих.
Ніби у вантажівці
Для чого взагалі існує заднє скло? Правильно, аби водій бачив дорогу. То навіщо ж тоді скорочувати собі огляд шматком фанери? Хіба що мрієте пересісти із "пиріжка" на фуру, і то сумнівне задоволення.
Аби не прогавити
В автомобілі габаритні і стоянкові вогні потрібні для того, щоб позначати розміри транспортного засобу і попереджати інших учасників руху про намір водія змінити швидкість або напрямок руху. Несправні вогні водій зобов'язаний своєчасно лагодити, а не "ліпити" їх, як-небудь на машину.
Дах поїхав
Ніколи не падав люк на голову? Від такої неприємної несподіванки цей водій не застрахований. Прикручувати на скотч основні частини машини – як мінімум нерозумно, а те що небезпечно – і так зрозуміло.
Вирішуємо питання кувалдою?
Якщо не можете відкрутити гайку чи болт самостійно, не варто хапатися за молоток з викруткою або інші "звірячі" інструменти. Краще відправитися в автомайстерню і звернутися до професіоналів.
Дивіться: у Полтаві поліцейські самотужки ремонтують розбиті машини