Як виявилося, шведи знаються на безпечному сексі. Це довело Федеральне управління громадського здоров'я (BAG) в Швейцарії, яке запустило рекламну кампанію, присвячену безпечному сексу. Так, на Youtube з'явилися три ролики, озвучені німецькою, французькою та італійською мовами. На відео обігруються побутові ситуації, що натякають на інтимний підтекст.
У першому відео можна побачити, як м'ясник набиває в оболонку ковбасу. Це явно натякає на надягання презерватива. Голос за кадром підкреслює, що Карл "робить гігантську і товсту ковбасу", і заявляє, що партнер може допомогти в цьому Карлу.
У другому ролику показується слюсар, який змазує свердло верстата, перш ніж зробити дірку в металевій пластині. Зазначимо, що незабаром він бере найбільшу насадку і продовжує робити ритмічні рухи.
Таким чином, кампанія підкреслює три важливих моменти безпечного сексу: надягання презерватива, використання мастила для статевих органів і спльовуванні сперми щоб уникнути інфекції. У всіх роликах з'являється загальний слоган: "Незалежно від того, що ви думаєте, також подумайте про своє здоров'я". Представник BAG Адрієн Кай (Adrien Kay) розповів, що з допомогою "кампанії вони грають з кліше і гумором, які роблять відео більш доступними і ефективними".
Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.uа" писав про те, що мережа магазинів цифрової техніки з Владивостока, Росія, DNS видалила рекламний ролик до 23 лютого, в якому зв'язану дівчину змушують закопувати подаровані шкарпетки. Користувачі соцмереж бурхливо відреагували на ролик, тому директору компанії довелося вибачитися.
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Згідно з сюжетом, хлопець вивозить заплакану дівчину в ліс, вона пов'язана і лежить в багажнику. Тоді він кидає їй лопату і змушує закопувати подарунки, потім помічає, що тим же займається знайомий і його дівчина. В кінці виявляється, що все це — страшна фантазія дівчини, яка викидає куплені шкарпетки і йде за подарунком в DNS. Так, реклама завершується помітною фразою: "Чоловічі подарунки без ризику для життя".