Dolce & Gabbana відкрили своє перше кафе і воно розташувалося у Шанхаї. Це не просто кав'ярня, а новий елемент у стратегії бренду з розширення у Китаї. Раніше у червні вони запустили Casa Dolce & Gabbana, присвячене товарам для дому, а тепер вирішили порадувати місцевих мешканців смачною італійською кухнею.
Кафе розмістилося на другому поверсі флагманського магазину бренду на Citic Square та зайняло 200 квадратних метрів, повідомляє Fashion Network. Але тут не просто подають пасту та каву – в меню можна знайти страви, натхненні південною Італією, які ідеально підходять як для легких перекусів, так і для більш формальних обідів.
"Крім класичних післяобідніх чаювання, в меню входять закуски, основні страви і десерти в південно-італійському стилі.До асортименту десертів входять тістечка у формі сицилійських лимонів і троянд Dolce & Gabbana, а також тірамісу, що подається в кавниках, прикрашених фірмовим мотивом сицилійської колісниці", – йдеться у джерелі.
Генеральний директор бренду Альфонсо Дольче сказав, що для них величезна честь відкрити своє перше кафе саме в Шанхаї. Він упевнений, що через італійську кухню вони зможуть показати італійську майстерність і передати концепцію Dolce & Gabbana, де турбота про благополуччя перетворена на стиль життя.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
І, звичайно, кафе не могло обійтися без особливих колаборацій з італійськими виробниками. Тут можна скуштувати каву з фірмових кавників Bialetti, десерти від Fiasconaro та вина від знаменитої сицилійської виноробні Donnafugata.
Нагадаємо, "Ralph Lauren" лише репліки робить: українка на "секонді" відкрила вінтажний светр за $600
Раніше стало відомо, що спідниця-bubble знову у моді: як носити актуальний силует восени
Читайте також, власники iPhone відмовляються зустрічатися з користувачами Android: на 87% частіше - повний "ігнор"