В супермаркетах упаковка продуктів часто використовує трюки, щоб зробити їх вигляд привабливішим. Наприклад, червоні пакети можуть зробити апельсини виглядати помаранчевішими завдяки оптичному ефекту, відомому як ефект конфеті. Жовті сітки на лимонах також підсилюють їхній колір.
Упаковка не лише впливає на колір продуктів, але й на наше сприйняття. Дизайнери використовують кольори для того, щоб підкреслити певні якості продукту. Наприклад, червоний колір часто асоціюється зі солодкістю, а зелений — з здоров’ям.
Сині упаковки можуть натякати на низький вміст калорій. Форма і шрифт упаковки теж важливі. Гострі шрифти і форми зазвичай асоціюються з кислими і гіркими смаками, тоді як округлі шрифти і форми — із солодкими.
Шрифт також може впливати на наше сприйняття, де плавні літери викликають асоціації з м’якістю, а кутасті — з кислинкою. Звук упаковки також може впливати на наше сприйняття продукту. Гучна упаковка, яка хрумтить, може створити відчуття свіжості і хрусткості.
"Найстрашніше, що це початок": відома астрологиня попередила українців про небезпеку
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Нарешті, додавання текстури або ваги упаковці може зробити продукт більш привабливим для дотику. Також упаковка може працювати на нашу ностальгію, як у випадку з апельсинами в мішечках, що багато хто звик купувати.
Нагадаємо, ремінець - не для всіх: стилісти підказали, яке взуття не варто вдягати мініатюрним панночкам
Раніше ми писали про те, що можна більше не плакати: дієві поради нарізання цибулі без сліз
Крім того, Знай.ua повідомляв, як зробити дешеве пиво смачнішим – простий трюк, яким користуються бармени