Понад 260 людей на борту літака, зокрема паломники, які поверталися з Мекки, трагічно загинули внаслідок жахливої аварії через недостатньо накачану шину.
Відповідну посаду оприлюднили на порталі «DailyStar»
Рейс, який вилетів 31 рік тому сьогодні (понеділок, 11 липня), підняв на борт прочан, які поверталися до Нігерії з Мекки, обгорілі тіла яких падали з літака, коли він звалився.
Літак Nationair Canada DC-8 спалахнув після зльоту з Джидди, Саудівська Аравія, і незабаром був знищений вогнем, який поширився на салони, перш ніж розбитися в Аравійській пустелі. Внаслідок інциденту загинули всі 247 пасажирів-пілігримів та 14 членів екіпажу на борту.
Влада Канади та Саудівської Аравії провела розслідування і виявила, що трагічна аварія з вогненною кулею була викликана однією недокачаною шиною, що посилилося серією помилок у судженнях. Стало відомо, що у пілотів було недостатньо досвіду.
Телефон у ліжку - пряма дорога до могили: чим небезпечний смартфон поруч із вами під час сну
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Екіпаж дізнався про спалах тільки тоді, коли до кабіни увірвалася бортпровідниця і повідомила: «дим ззаду — дуже погано».
Перед зльотом провідний механік рейсу 2120 авіакомпанії Nigeria Airways зауважив, що дві шини були нижчими від мінімального допустимого рівня для відправлення рейсу, і спробував накачати їх, але газоподібного азоту не було. Але незважаючи на це, керівник проекту, не бажаючи зволікати, дав добро на зліт.
Незабаром після зльоту одна з шин перегрілася і в результаті ослабла, а потім те саме сталося з іншою, викликавши достатньо тертя, щоб спричинити фатальну пожежу.
Пілот спробував повернутися для аварійної посадки після того, як повідомив авіадиспетчеру, що втратив керування літаком і що сталася пожежа.
За даними Aviation Safety Network, полум'я ще більше посилилося, перетворившись на пекло, коли вогонь пропалив паливний бак літака, який зрештою охопив підлогу кабіни.
Обгорілі тіла почали випадати з літака, коли у вогні зруйнувалися ремені безпеки — до того, як літак упав лише за 1 км від злітно-посадкової смуги.
Пізніше Рада з безпеки на транспорті виявила, що, якби екіпаж залишив шасі випущеним, аварію можна було б запобігти.
Незабаром після трагедії група бортпровідників Nationair Canada з Торонто об'єднала кошти на створення меморіальної дошки з іменами загиблих.
В результаті катастрофи Nationair Canada зіткнулася з серйозними проблемами з іміджем і надійністю в очах громадськості і опинилася у фінансовому краху - мільйони доларів також були винні уряду Канади у вигляді невиплачених зборів за посадку.