Бортпровідниці поділилися своїми історіями про те, які звички пасажирів нервують їх найбільше. Стюардеса з авіакомпанії JetBlue згадала, як пара замовила платні напої, а потім зі сміхом повідомили, що у них немає грошей для оплати.
"Коли прийшов час платити, вони самовдоволено засміялися і сказали, що у них ні засобів для оплати. Вони думали, що це зійде їм з рук, але вони помилялися", уточнила співробітниця авіакомпанії.
Бортпровідниця компанії Delta стверджує, що її дуже дратують пасажири в навушниках, коли їм розносять їжу.
"Тоді вам доводиться повторювати одне і на ж знову і знову", поскаржилася вона.
Також бортпровідниця зазначила, що дуже неввічливо і отвлекающе виглядає, коли пасажири звуть її жестами і тыканьем пальцем замість спеціальної кнопки.
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
"Постійно натискати на кнопку виклику стюардеси егоїстично, адже так персонал може пропустити дійсно важливий виклик, коли іншому пасажиру, наприклад, знадобиться медична допомога", пояснила вона.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, стюардеса назвала саме огидне місце на борту літака, чіпати це — протипоказано.
Як повідомляв Знай. ua, стюардеса анонімно розповіла про небезпеку харчування в літаку.
Також Знай. ua писав, що жінка перетворила старий Boeing 727 шикарну гніздечко, такому будинку навіть Трамп позаздрить.