Бортпровідниці поділилися своїми історіями про те, які звички пасажирів нервують їх найбільше. Стюардеса з авіакомпанії JetBlue згадала, як пара замовила платні напої, а потім зі сміхом повідомили, що у них немає грошей для оплати.

"Коли прийшов час платити, вони самовдоволено засміялися і сказали, що у них ні засобів для оплати. Вони думали, що це зійде їм з рук, але вони помилялися", уточнила співробітниця авіакомпанії.

Бортпровідниця компанії Delta стверджує, що її дуже дратують пасажири в навушниках, коли їм розносять їжу.

"Тоді вам доводиться повторювати одне і на ж знову і знову", поскаржилася вона.

Також бортпровідниця зазначила, що дуже неввічливо і отвлекающе виглядає, коли пасажири звуть її жестами і тыканьем пальцем замість спеціальної кнопки.

Популярні новини зараз

Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ

Показати ще

"Постійно натискати на кнопку виклику стюардеси егоїстично, адже так персонал може пропустити дійсно важливий виклик, коли іншому пасажиру, наприклад, знадобиться медична допомога", пояснила вона.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, стюардеса назвала саме огидне місце на борту літака, чіпати це — протипоказано.

Як повідомляв Знай. ua, стюардеса анонімно розповіла про небезпеку харчування в літаку.

Також Знай. ua писав, що жінка перетворила старий Boeing 727 шикарну гніздечко, такому будинку навіть Трамп позаздрить.