Стюардеси до своїх професійних навичок обов'язково мають додавати вміння швидкого аналізу та складання психологічного портрета пасажира. Адже це допоможе їй правильно зорієнтуватися при надзвичайної ситуації під час перельоту.

То на що звертають увагу бортпровідниці в першу чергу?

1. Манера вітатися

Якщо пасажир привітався при вході до салону, то можна вважати його доброзичливим і він скоріш за все не притягне під час польоту жодних проблем, а у екстреній ситуації його можна буде попросити допомогти.

2. Погляд

Стюардеси завжди мають помічати погляд і його напрямок. Якщо людина нічого не зробила поганого, то і погляд не буде її видавати, але є і інший варіант, відсутність прямого погляду може бути у людини через розлади або поганого самопочуття.

3. Зовнішній вигляд

Якщо у вас бліде обличчя, червоний ніс або взагалі ви виглядаєте хворим, стюардеси можуть поцікавитися станом здоров'я і дізнатися, чи допомогу. І наглядатимуть тепер за вами весь час, щоб вам не стало гірше.

Популярні новини зараз

Нові правила військового обліку: українців штрафуватимуть без їхнього відома

Подорожчає не лише електроенергія: комуналка стане непідйомною ношею

Відмова може бути вигідною: українцям пояснили переваги

Чому в СРСР будували 5- та 9-поверхівки - ви навіть не здогадуєтеся, у чому "секрет"

Показати ще

4. Невпевненість

Коли ви відчуваєте себе невпевнено бортпровідник може запідозрити у вас присутність тривожного розладу і час від часу дивитиметься в вашу сторону, щоб переконатися, що нічого поганого з вами не відбувається.

5. Фізична форма

Якщо ви перебуваєте у відмінній фізичній формі, це напевно сподобається стюардес, і зовсім не через бажання почати романтичні стосунки. Причина в іншому - сильні люди можуть надати допомогу у разі позаштатної ситуації на борту.

Проте це ще не все, бортпровідниці звертатимуть свою увагу буквально на кожен ваш жест, щоб швидко проаналізувати і зрозуміти ваш стан, та допомогти у разі необхідності.

Нагадаємо, раніше Угорський лоукостер Wizz Air, яким часто користуються українці, підготував пасажирам нову функцію – автоматичну реєстрацію на рейс.


Як повідомляв портал "Знай.ua", у Харківському аеропорту через негоду скасували кілька рейсів.


Також "Знай.ua" писав, що українська авіакомпанія SkyUp Airlines у новому році хоче відкрити понад 30 нових рейсів у різні куточки світу.