Всіляких маркетингових хитрощів і ходів у наш час стало багато. Так багато, що ми не помічаємо більшість з них. Років 10-20 тому все обмежувалося продакт-плейсментом у фільмах і горезвісним 25-м кадром. Але тепер великими компаніями розробляються цілі стратегії впливу на покупця або клієнта. Причому впливу непомітного. Залучаються психологи і психотерапевти. Спеціально підбираються кольори і приємні асоціації. Одним з таких "непомітних засобів" стала, як це не дивно, музика.
Музика — простий і ефективний спосіб маніпулювання людською поведінкою. Наприклад, керівництво магазинів уникає ставити хіти, оскільки доведено, що актуальна популярна музика привертає занадто багато уваги і, відповідно, відволікає від покупок.
А в ресторанах швидкого харчування вам навпаки поставлять енергійну бадьору музику. Це робиться для того, щоб вам не надто комфортно було сидіти там з однією чашкою кави і ноутбуком цілу годину.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Як зупинити грип у перші години: лікар назвав головну помилку українців
Кабмін ухвалив тариф: скільки будемо платити за куб газу з 1 січня
Покарання за банківські картки: українців востаннє попередили
ПФУ висунув вимоги до пенсіонерів: за ігнорування зупинять виплати
Нагадаємо, як пережити карантин і не зійти з розуму.
Як повідомляв Знай. ua, як самоізоляція здатна вплинути на людину.
Також Знай. ua писав, що відомі телеведучі розповіли, як підняти собі настрій в ізоляції.