Всіляких маркетингових хитрощів і ходів у наш час стало багато. Так багато, що ми не помічаємо більшість з них. Років 10-20 тому все обмежувалося продакт-плейсментом у фільмах і горезвісним 25-м кадром. Але тепер великими компаніями розробляються цілі стратегії впливу на покупця або клієнта. Причому впливу непомітного. Залучаються психологи і психотерапевти. Спеціально підбираються кольори і приємні асоціації. Одним з таких "непомітних засобів" стала, як це не дивно, музика.
Музика — простий і ефективний спосіб маніпулювання людською поведінкою. Наприклад, керівництво магазинів уникає ставити хіти, оскільки доведено, що актуальна популярна музика привертає занадто багато уваги і, відповідно, відволікає від покупок.
А в ресторанах швидкого харчування вам навпаки поставлять енергійну бадьору музику. Це робиться для того, щоб вам не надто комфортно було сидіти там з однією чашкою кави і ноутбуком цілу годину.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Кожному члену сім'ї по 3600 грн: українцям обіцяють тримісячну підтримку
Українцям дали шанс позбавитися боргів за комуналку: далі може стати гірше
Пенсія збільшиться на 50%: українцям розповіли про лазівку у виплатах
ТЦК заблокували водійські права: чи можна повернутися за кермо
Нагадаємо, як пережити карантин і не зійти з розуму.
Як повідомляв Знай. ua, як самоізоляція здатна вплинути на людину.
Також Знай. ua писав, що відомі телеведучі розповіли, як підняти собі настрій в ізоляції.