Відомий виробник одягу і взуття Reebok запустив рекламну кампанію під назвою "Ні в які рамки". У ній взяли участь чемпіонка Європи зі спортивної боротьби Анжеліка Піляєва, боєць ММА Юстина Грачик і авторка феміністського телеграма "Жіноча влада" Заліна Маршенкулова, яка також допомагала з курирування проекту.

На одному із знімків з Маршенкуловою був неоднозначна підпис її авторства – "Пересядь з голки чоловічого схвалення на чоловіче обличчя". Варто відзначити, що на Заході подібна реклама має зовсім інший сенс. І виражений він інакше.

Ці фотографії розбурхали мережу і викликали неоднозначну реакцію. Через кілька годин після публікації їх видалили з офіційного аккаунта Reebok в Instagram. Через деякий час їх виставили повторно, але вже без напису про чоловіче обличчя.

Користувачі Twitter не змогли пройти повз такої події. Вони перетворили цитату Маршенкулової на мем.

Рекламну кампанію Reebok користувачі пов'язали з музикою, "Грою престолів", смартфонами, фільмами жахів і багатьом іншим.

Популярні новини зараз

ПриватБанк скасував плату за важливу послугу: до кінця року не візьмуть жодної копійки

Безкоштовний проїзд для всіх: українцям скасують плату за комунальний транспорт

Українські пенсіонери отримають доплати за стаж: у кого зростуть виплати вже цього літа

Платити по 2,64 грн за кВт будуть не всі: якими будуть травневі платіжки за світло

Показати ще

"Знай.uа" вже писав про те, як у мережі відреагували на рекламу Reebok

Читайте також: пенсіонер став блогером і зібрав 2.5 мільйона передплатників за 3 дні

Нагадаємо: в Twitter обговорюють слова, які постійно плутають або забувають