Відомий виробник одягу і взуття Reebok запустив рекламну кампанію під назвою "Ні в які рамки". У ній взяли участь чемпіонка Європи зі спортивної боротьби Анжеліка Піляєва, боєць ММА Юстина Грачик і авторка феміністського телеграма "Жіноча влада" Заліна Маршенкулова, яка також допомагала з курирування проекту.
На одному із знімків з Маршенкуловою був неоднозначна підпис її авторства – "Пересядь з голки чоловічого схвалення на чоловіче обличчя". Варто відзначити, що на Заході подібна реклама має зовсім інший сенс. І виражений він інакше.
Ці фотографії розбурхали мережу і викликали неоднозначну реакцію. Через кілька годин після публікації їх видалили з офіційного аккаунта Reebok в Instagram. Через деякий час їх виставили повторно, але вже без напису про чоловіче обличчя.
Користувачі Twitter не змогли пройти повз такої події. Вони перетворили цитату Маршенкулової на мем.
Рекламну кампанію Reebok користувачі пов'язали з музикою, "Грою престолів", смартфонами, фільмами жахів і багатьом іншим.
Банкомати "Привату" безкарно крадуть гроші українців: як працює "схема"
Українцям платитимуть подвійні пенсії: чиї гаманці стануть удвічі товщі
Мобілізацію в Україні можуть скасувати: що пропонують натомість
Доплати за стаж у 2025 році: хто з пенсіонерів потрапив до "списків" на підвищення
"Знай.uа" вже писав про те, як у мережі відреагували на рекламу Reebok
Читайте також: пенсіонер став блогером і зібрав 2.5 мільйона передплатників за 3 дні
Нагадаємо: в Twitter обговорюють слова, які постійно плутають або забувають