У Росїї переконані, що їхні громадяни хочуть відпочивати тільки на батьківщині. Тому там вирішили запустити пілотну рекламну кампанію, метою якої стане просування відпочинку в Росії.
Ця програма запрацює уже восени, передає "Интерфакс".
"Ми працюємо над створенням гірських туристичних маршрутів. Турист не помічає кордонів суб'єктів, він їде туди, де цікаво, тому ми об'єднуємо різні регіони в глобальні маршрути. Чайний шлях, Шовковий шлях, Срібне намисто, Самоцвітне кільце Уралу - це все нові туристичні бренди, які допоможуть туристу дізнатися, що робити в російських регіонах", - розповів заступник голови Ростуризм Сергій Корнєєв.
Згідно з дослідженням, яке провели у 2014 році, росіяни хочуть відпочивати у своїй країні та не знають, куди поїхати. Такий інтерес у Ростуризмі пояснили зростанням рівнем патріотизму.
Читайте також: "Влада" окупованого Криму очікує припливу українських туристів
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
"Тисяча Зеленського": як батькам отримати гроші за своїх дітей
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Однак експерти наголошують на тому, що у росіян не має вибору і тому відпочивають вдома. Вся справа у тому, що через санкції Європи після анексії Криму, жителі РФ просто не можуть собі дозволити мандрувати світом.