У Єкатеринбурзі на міжнародній виставці "Іннопром" віце-прем'єру Росії Дмитру Рогозіну представили літак L-410 NG. Виготовлятиме його Уральська гірничо-металургійна компанія.

Про це повідомляє агентство ТАСС.

Чеська компанія Let Kunovice виготовляє літаки L-410 з 1969 року. Однак у Росії його видали за власну розробку. Невеликий літак розхвалювали до такої міри, що порівняли його з Boeing-737.

Однак таке порівняння абсолютно не коректне, оскільки вони належать до абсолютно різних класів.

L-410 це маленький регіональний літак на 17-19 пасажирів з дальністю польоту максимум на 1500 км з максимальною швидкістю 417 км / год. Boeing-737 - в десять разів важче і може перевозити 100-200 пасажирів на відстань до 6000 км з максимальною швидкістю 910 км / год.

Популярні новини зараз

Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур

Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків

Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Показати ще

Boeing 737 експлуатується настільки широко, що в будь-який момент часу в повітрі знаходиться в середньому 1200 літаків, і кожні 5 секунд у світі злітає і сідає один 737.

Читайте також: Український Ан-178 став зіркою авіашоу в Франції

У УГМК-Холдингу повідомили, що в результаті модернізації було створено 12 тисяч нових деталей. Пару років піде на випробування літака і в 2017 році компанія планує почати серійне виробництво.

Однак збільшення кількості деталей призведе до збільшення витрат людино-годин на його експлуатацію. L-410 вперше вилетів в 1971 році і особливо не потребує додаткових випробуваннях.

У компанії також відзначили, що з усіх деталей лише двигун виготовлений в США, а це всього 10% від усіх запчастин. Однак це сама високотехнологічна частина літака. Без нього повітряне судно можна буде тільки кататися по злітній смузі.

Сам Рогозін серед інших переваг російського аналога Боїнга-737 відзначив також, що він на 10% дешевше американських аналогів.