"Рособоронекспорт" вважає - літак Ан-188 Україна не має права називати своєю розробкою.

Транспортний Ан-188 є продовженням російсько-українського Ан-70, тільки з іншими двигунами.

Про це журналістам у четвер заявив глава делегації "Рособоронекспорту" Сергій Корнєв на авіасалоні в Ле-Бурже, де українське ДП "Антонов" представило проект Ан-188 для зарубіжних замовників.

"За великим рахунком, вони не мають права цього робити", - сказав Корнєв.

Також він нагадав, що Росія вклала значну кількість коштів і претендує на 50% інтелектуальної власності (у проекті Ан-70).

Популярні новини зараз

Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК

"Найстрашніше, що це початок": відома астрологиня попередила українців про небезпеку

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Показати ще

Читайте також: Новий український літак Ан-178 стане сенсацією "Ле-Бурже"

Представлений ДП "Антонов" проект літака Ан-188, як заявлено, буде мати максимальну злітну масу 140 т. і максимальну масу транспортованого багажу 40 т. Літак нібито буде здатний експлуатуватися з грунтових злітно-посадкових смуг завдовжки всього 3000 футів (915 м).

Українське підприємство оцінює потребу світового ринку в літаку такого класу в 1100 літаків до 2035 року.