"Чорна п'ятниця" – день великих розпродажів на Заході – не принесла британським магазинам очікуваних прибутків. Як зазначає Daily Mail, більшість покупців вирішили робити покупки онлайн – там знижки становили до 60%.
Газета розповідає, що попит на товари в інтернеті був таким високим, що сайти не витримували навантаження. Наприклад, збої на сторінці універмагу John Lewis коштували компанії прибутків на 2,8 мільйона фунтів.
А у самих магазинах цього року не спостерігалося ажіотажу, як у 2014-му, коли покупці штовхалися та билися за товари зі значними знижками. "Чорна п'ятниця – це найгірше, що ми імпортували зі США", - цитує газета аналітика Річарда Хаймана.
Читайте також: "Чорна п'ятниця": брутальні бійки у торгових центрах США (відео)
Самі ж покупці, які все ж прийшли в магазини цього дня, були не вражені знижками. Тепер експерти прогнозують, що після невдачі у "чорну п'ятницю" магазини робитимуть нерегулярні розпродажі у весь період до Різдва, додає Daily Mail.