У Росії стали частіше відвідувати заклади швидкого харчування, в основі меню яких - бургери і страви з курки.
Як повідомила газета "Ведомости", у січні-червні 2015 року кількість відвідувань таких закладів порівняно з попереднім періодом зросла на 7%, тоді як весь ринок скоротився на 5%.
За даними консалтингової компанії The NPD Group Russia, найбільшими гравцями на російському ринку залишаються McDonald's, KFC і Burger King - їхні прибутки зросли на 15%.
Читайте також: Кримські чебуреки вже не ті: смажений чебурашка і двоголовий орел (фото)
Як розповіла "Ведомостям" гендиректор The NPD Group Russia Марія Ваніфатова, показники зросли завдяки відкриттю нових точок у восьми найбільших російських містах.
В Україні посилять мобілізацію та укріплять міста: до чого слід готуватися
Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю
Грошову допомогу дадуть не всім: що треба підтвердити
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Дослідницька компанія Euromonitor International зазначає, що сегмент фастфуду продовжив розвиватися завдяки експансії успішних гравців і залученню значної кількости відвідувачів більш доступними цінами. У підсумку стався помітний перетік відвідувачів з більш дорогих ресторанних форматів до точок із помірними цінами, зазначає Euromonitor International.