У Росії стали частіше відвідувати заклади швидкого харчування, в основі меню яких - бургери і страви з курки.
Як повідомила газета "Ведомости", у січні-червні 2015 року кількість відвідувань таких закладів порівняно з попереднім періодом зросла на 7%, тоді як весь ринок скоротився на 5%.
За даними консалтингової компанії The NPD Group Russia, найбільшими гравцями на російському ринку залишаються McDonald's, KFC і Burger King - їхні прибутки зросли на 15%.
Читайте також: Кримські чебуреки вже не ті: смажений чебурашка і двоголовий орел (фото)
Як розповіла "Ведомостям" гендиректор The NPD Group Russia Марія Ваніфатова, показники зросли завдяки відкриттю нових точок у восьми найбільших російських містах.
"Мінімалка" до 20 тисяч грн: українцям хочуть майже вдвічі підняти оклади
Скасування табелів у школах: як тепер оцінюють знання школярів
"Анти-ТЦК у шкарпетці": в Україні почали торгувати новими гаджетами для "бусифікованих"
Навіть якщо є відстрочка або бронь: у ТЦК дали чоловікам 7 днів
Дослідницька компанія Euromonitor International зазначає, що сегмент фастфуду продовжив розвиватися завдяки експансії успішних гравців і залученню значної кількости відвідувачів більш доступними цінами. У підсумку стався помітний перетік відвідувачів з більш дорогих ресторанних форматів до точок із помірними цінами, зазначає Euromonitor International.