Федеральний антимонопольний комітет Росії оштрафував видавничий дім "Фешн прес" на 1,6 млн рублів через порушення правил розміщення реклами.
Як повідомили у комітеті, вони виявили 13 порушень у статтях, де мова йшла про певні продукти, але не було спеціальної рекламної позначки.
"У журналі Cosmopolitan опублікували редакційну статтю, спрямовану на привернення уваги читачів до об'єкта рекламування - сервісу "Get Taxi", не супроводжуючи позначками "на правах реклами" або "реклама", - наводить приклад відомство.
Окрім цього, журнал Esquire випустив рекламу мобільного додатка Sports.ru без вказівки вікової категорії, та рекламу медичного препарату, який відпускається лише за рецептом.
Читайте також: Розслідування вбивства Нємцова продовжили ще на три місяці
Штраф до 31 грудня: українці відбиратимуть гроші за яскраве святкування Нового 2026 року
Негласні правила оплати комуналки: чому важливо зберігати квитанції
ТЦК не має права: омбудсменка назвала головні порушення, які вчиняють ледь не щодня
Тотальний військовий облік: чоловікам більше не уникнути мобілізації
Видавничий дім "Фешн прес" випускає такі популярні журнали, як Cosmopolitan, Harper's Bazaar, Esquire та "Популярна механіка".