Нідерландська пивоварна компанія Heineken випустила соціальну рекламу, якою вирішила об'єднати людей із різними життєвими переконаннями.
"Чи зможуть два незнайомця з протилежними поглядами довести, що їх об'єднує більше, ніж розділяє нас?", - питання на початку ролику.
Heineken розбив незнайомців на пари та запропонував їм разом скласти табурет. Один з партнерів виявився феміністом, інший - противником руху. В іншій парі об'єднались трансгендер із людиною, яка негативно ставиться до зміни статі.
Після спільної роботи учасники описали себе та партнера кількома словами, а також подивились короткі відео, де новий приятель розповідає про своє життя.
"Мене виховували так, що усе чорне та біле. Але життя не чорно-біле", - сказав чоловік трансгендеру, яка підтримала його слова.
ПФУ завітає в гості до кожного: нові правила призначення соціальної допомоги
Пенсіонерам подвоять доплати: хто отримає більше грошей
Українці, у вас є Приват24? Банк терміново звернувся до клієнтів із заявою, перевіряйте у себе
Українців попередили про масові перевірки: додому нагрянуть соцслужби
Зазначимо, що ніхто з учасників, почувши історію свого співрозмовника, не відмовився випити з ним по пляшці пива.
"Відкрий свій розум", - заклик наприкінці реклами.
Як повідомляв портал "Знай.ua", Pepsi випустила рекламу з Кендалл Дженнер, яка очолила вуличний протест. Ролик викликав обурення у соцмережах та змусив компанію принести вибачення.