Скандальну інформацію про вартість PR-кампанії Юлії Тимошенко щодо її звільнення із в'язниці оприлюднило сьогодні німецьке видання Der Spiegel. За їхньою інформацією, вартість піар-кампанії Тимошенко становила понад 500 тисяч євро і була оплачена Арсеном Аваковим.
Низька відомих німецьких компаній та громадських діячів, котрі лобіювали питання визволення Тимошенко, погодились взяти участь в цьому проекті. Серед тих, хто відіграв ключові ролі були колишній очільник уряду Лотар де Мезьєр та німецька фірма German PR and consulting group (GPRC).
Читати також: Тимошенко-джедай оголосила війну Темній імперії
Компанія стартувала із славнозвісного інтерв'ю дочки Юлії Тимошенко - Євгенії, в якому вона заявила, що її мама помре, якщо їй ніхто не буде допомагати. Згідно із концепцією кампанії, саме Євгенія Тимошенко стала так званим обличчям цього проекту. Вона мала б викликати у людей гуманістичні та толерантні почуття.
Лотар де Мезьєр вів всі переговори в Києві з Ренатом Кузьміним,а також домовився про лікування Тимошенко в клініці Charite, яка б мала надати висновки щодо серйозного підриву здоров'я Тимошенко. Відомо, також, що питання визволення Тимошенко вдалося про лобіювати і з Ангелою Меркель.
"Раз на рік звітуватиму": Віра Брежнєва зізналася, як часто 40-річним хочеться сексу
Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть
Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Відомо також, що всі розрахунки за компанію здійснював Арсен Аваков.
До слова, німецькі лобісти заперечують проти інформації, опублікованій сьогодні в Der Spiegel.