Те, що прогнозували сфері медіа ще десять років тому, справджується - популярні новинні сайти наздоганяють за впливовістю телеканали.
Про це пише видання "Новое Время".
Журнал звертає увагу на результати нещодавнього опитування в 60 країнах, включно з Україною. Так, от воно засвідчило, що 48% людей надають перевагу новинним сайтам як джерелу актуальних новин.
"Інтернет збирає навколо себе якісну, платоспроможну аудиторію", - цитує "Новое Время" експерта Ельдара Нагорного.
Однак, аудиторія - лише один з факторів, які сприяють розвитку інтернет-ресурсів в Україні. Серед інших - порівняно низький поріг заходу на ринок для бізнесменів, інтересе населення до інформаційних міжусобиць і політичної боротьби, та недовіра до традиційних ЗМІ.
З 29 листопада Київстар закриває старі тарифи: чого чекати абонентам
В Україні пенсії ставлять на "паузу": у ПФУ відповіли, чому люди залишаються без грошей
Пенсіонерам доплачуватимуть за вік: кому збільшать виплати автоматично
1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам
Разом з аудиторією в інтернет прийшли і гроші рекламодавців. "У 2009-му інтернет-реклама наздогнала радіо, у 2013-му - випередила вуличну рекламу, у 2014-му - обійшла усіх, крім телебачення", - робить цікаві висновки видання. Мало того, наступного року ринок реклами онлайн може зрівнятися з телебаченням, прогнозують експерти.
Читайте також: Як правильно продати себе роботодавцю
Між тим, є й перешкоди для того аби інформаційні сайти запанували в Україні. Головними недоліками називають недостатнє покриття швидкісного інтернету та недобросовісне використання контенту, підкреслює тижневик.
За інформацією компанії TNS, крім власне оперативних новин українці найбільше цікавляться на новинних сайтах погодою, свіжим відео та розділами знайомств.