Сьогодні у Києві найбільші затори із початку 2017 року. Пробки сягнули рівня 10 балів. Лише за перші 2 години робочого дня було зафіксовано понад 20 аварій. ДТП переважно пов'язані із недотриманням дистанції та інтервалу руху, обмеженою видимістю та втратою керованості внаслідок снігу. Рух по мостах був практично неможливий.
У всіх районах збільшилося число звернень до травмпунктів, за інформацією "Знай". Точного числа травм у МОЗ поки не повідомляють, бо не ведуть погодинної статистики. Однак не піддається спростуванню те, що люди отримують численні забиття й переломи через погано розчищені тротуари.
У "Київавтодорі" своєї вини у цьому не бачать. Кажуть, працює 262 одиниці техніки більше 50 бригад із прибирання снігу. Однак дорогою зі спального району до центру не часто трапляється снігоприбиральна техніка. І якщо дорогами ще повільно рухатися можна, то на деяких тротуарах взагалі ковзанка.
"Навряд чи така кількість техніки працює на дорогах. Адже, знаю, що запаси солі і спецрідини для дороги фактично закінчилися ще минулого тижня. А процес закупівлі нових, з дня на день не робиться. І взагалі коли в один із таких днів їдеш по великій міській дорозі чи гуляш містом, то зникає відчуття, що перебуваєш у столиці однієї із найбільших держав Європи. Чомусь до прибирання снігу підходять так, ніби у нас його ніколи не було, а оце кілька років тому погода змінилася і ще не навчилися, як правильно позбавлятися ожеледі й опадів", - каже аналітик компанії AFS Олександр Титаренко.
За його словами, причиною безладу із прибиранням у Києві є міська влада, а не автодорожні служби.
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
"Дорожники виконують роботу так, як їм поставили завдання і у визначені терміни. Це виконавці. Вони не можуть накладати штрафи на підрядників, проводити контроль за очисткою доріг. Це все має робити київська влада. А вона чомусь цим не займається, а якщо й займається, то неефективно", - пояснює він.
Читайте також Реформи в дії: Нацбанк закупив гру "Мафія" та розвивальні іграшки
На його думку, швидка й ефективна очистка від снігу міста може бути не тільки, коли міська влада у 3 або 5 разів збільшує бюджети на прибиральну техніку та зарплату бригадам з очистки опадів.
"Знаю, що у вихідні було багато випадків травмування людей саме біля магазинів у Харківському районі, Троєщині та на Академмістечку. А все тому, що біля крамниць, кіосків у стилі Шанхаю і неподалік супермаркетів неприбрано. А міська влада там, де не треба пресує бізнес, а де треба їх примусити відгорнути сніг до дороги, то не може і не хоче цього робити. Ніякої адміністративної відповідальності за це немає. Те ж саме стосується і ОСББ. Вони повинні мати свого двірника, який би о 6 ранку відкидав сніг і розбивав лід. Натомість новоутворені житлові структури цим нехтують. Адже відповідальності за це немає", - каже експерт.
Він застерігає, що середній і низький результат у чищенні доріг і тротуаців — це те ж саме, що його немає.
"Зараз великі перепади температури. Де сніг повністю не очистили, там він розстає. Потім утворюється крига. Сьогодні міський голова звернувся до киян і порадив без потреби на авто не виїжджати й використовувати громадський транспорт. Це слушна порада, але ж із громадського транспорту прогнозовано працює лише метро і швидкісний трамвай. Маршрутки й автобуси ходять за якимось евфимерним графіком і перповнені вщент", - Олександр Титаренко.
Нагадаємо, сьогодні та завтра снігопади у столиці посиляться.
Як повідомляв портал "Знай" раніше, в'їзд вантажівок у Київ сьогодні обмежили рух вантажівок.