Автомобіль сина президента Олексія Порошенка не був броньований, розповів "Знай" автоексперт Олег Аверін.

"Те, що він їздив у броньованому авто, - вигадки журналістів, які не розбираються в машинах. У Олексія купе-кабріолет BMW-320. Машини зі складним дахом не бронюють, бо це надто складно. Та й BMW-320 — це машина не того рівня, які взагалі бронюють. Якби це був представницький седан п'ятої серії чи сьомої, ці припущення ще б мали якийсь зміст, а так — ні. Це зовсім не ексклюзивна машина. Таких у Києві повно", - пояснив він.

BMW Олексія Порошенка ненове. Ймовірно, випущене 2005-2011 року. Цю машину не виробляють вже три роки. У лінійці німецького автовиробника це одна з бюджетних молодіжних моделей. Зараз такі потримані продають по 450-600 тис. грн.

Бампер машини лишився цілим, бо був обладнаний системою "подавлення сили удару". Після удару він "в'їхав" у кузов. А після зіткнення повернувся на місце.

"Це питання фізики. BMW ударом ззаду відкинуло вперед. А позашляховик перед зіткненням сильно гальмував. Цим перевантажив передню вісь машини й під кутом налетів на купе. Тому й пошкодив передню частину", - пояснює експерт.

Популярні новини зараз

ТЦК заблокували водійські права: чи можна повернутися за кермо

Комунальники готуються запровадити новий тариф: яка платіжка збільшиться майже на 40%

По ваші лічильники скоро прийдуть: що потрібно зробити, якщо незнайомці вже на порозі

В Україні впроваджують новий спосіб оплати за тепло: що тепер робитимемо

Показати ще

Японський позашляховик Mitsubishi L-200, який вдарив учора на Хрещатику автомобіль Порошенка-молодшого, з літа минулого року закуповують для зони АТО. Загалом придбали 47 машин. Ця модель показала себе витривалою та невибагливою. А дилер, що продає її в Україні, взяв на себе безкоштовне обслуговування позашляховиків.

"Машина добре долає бездоріжжя. Міцна. Те, що в автомобіля деформувався бампер чи капот, ще не свідчить про його слабкість. Це ж не броньовик. Його кузов не призначений для таранів. Якщо з людей ніхто не постраждав, машина сконструйована правильно. Сучасні авто проектують так, щоб у разі небезпеки врятувати водія і пасажирів, а не кузовні деталі чи двигун", - розповідає фахівець.

Зіткнення автомобілів через недотримання дистанції у Києві найбільше. В середньому за добу трапляється 4-7 таких аварій, кажуть у прес-службі ДАІ.

"Люди часто відволікаються на телефонні дзвінки, а коли бачать, що вже необхідно гальмувати, вже не в силах зупинити машину. Її несе через інерцію Думаю, водій Mitsubishi L-200 теж відволікся, тому почав пізно гальмувати".

Винним в аварії є водій Mitsubishi L-200 полку "Азов". Він не дотримався дистанції й перевищив швидкість. Це видно з камер спостереження.

"Mitsubishi L-200 — хороша машина, але вона не призначена для спортивної їзди по місту. Вона важка, має високий кліренс, тому її непросто зупинити. Очевидно, там ще й гума була для грязі, тому гальмівний шлях дуже довгий. Очевидно, військовий за кермом не врахував цього фактору і їхав на ній, як на легковушці", - каже Сергій Довгоборський, незалежний автомобільний експерт порталу avtoserg.com.ua.

На його думку, машина ідеальна для зони АТО

"За свою практику ніяких негативних відгуків за цю модель не чув. Авто добре себе показало на бездоріжжі. Кузов у неї рамний. Звісно, як і в усіх японських автівок, метал не такий товстий, як у німецьких. Тому швидше деформується під час удару", - каже він.

Нагадаємо, вчора на Майдані Незалежності позашляховик Mitsubishi L-200, за кермом якого був боєць "Азова", протаранив BMW-320 нардепа Олексія Порошенка. Аварія обійшлася без жертв. Найбільше постраждав Mitsubishi, у нього деформувався капот, бампер і кенгурятник. Почав протікати патрубок радіатора.