На честь Чорної п'ятниці - дня розпродажів, команда Cards Against Humanity запустила акцію, яка стала вершиною земного маркетингу.

Про це пише Нож.

Як повідомляє видання, компанія пропонувала перевести на їх рахунок $5, не отримуючи взамін абсолютно нічого - ні продукту, ні розсилки з купонами знижок. Ці гроші не перераховувалися навіть на благодійність.

Стартапери пообіцяли витратити кошти на те, що вони все життя хотіли отримати в подарунок на Різдво. Приміром, віскі за $ 400, 800-доларовий обід в ресторані, лазерна корекція зору за $ 1500, позолочений вібромасажер ($ 3000).

Варто відзначити, що творці проекту все ж основну частину грошей віддали на благодійність.

Популярні новини зараз

Комунальники готуються запровадити новий тариф: яка платіжка збільшиться майже на 40%

Українських водіїв внесуть до Реєстру військовозобов'язаних: чого чекати з червня 2024 року

В Україні впроваджують новий спосіб оплати за тепло: що тепер робитимемо

Крутіший за Audi та BMW: український преміум кар Leleka підкорив серця автолюбителів

Показати ще

Читайте також: Український стартап увійшов до двадцятки найкращих у світі

Cards Against Humanity - настільна гра "для жахливих людей", в якій є чорні картки з питаннями і білі, з яких компанія гравців вибирає найдотепнішу відповідь.

Комбінація злободенної сатири і бородатих жартів викликають сміх у людей з самим різним рівнем IQ. Торік засновники проекту продали 30 тисяч таких коробочок по $ 6 штука. Також вони зібрали майже $ 4 млн для Вікіпедіі, на навчання малозабезпечених дітей та забезпечення прозорості політичних інститутів.