На честь Чорної п'ятниці - дня розпродажів, команда Cards Against Humanity запустила акцію, яка стала вершиною земного маркетингу.
Про це пише Нож.
Як повідомляє видання, компанія пропонувала перевести на їх рахунок $5, не отримуючи взамін абсолютно нічого - ні продукту, ні розсилки з купонами знижок. Ці гроші не перераховувалися навіть на благодійність.
Стартапери пообіцяли витратити кошти на те, що вони все життя хотіли отримати в подарунок на Різдво. Приміром, віскі за $ 400, 800-доларовий обід в ресторані, лазерна корекція зору за $ 1500, позолочений вібромасажер ($ 3000).
Варто відзначити, що творці проекту все ж основну частину грошей віддали на благодійність.
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Читайте також: Український стартап увійшов до двадцятки найкращих у світі
Cards Against Humanity - настільна гра "для жахливих людей", в якій є чорні картки з питаннями і білі, з яких компанія гравців вибирає найдотепнішу відповідь.
Комбінація злободенної сатири і бородатих жартів викликають сміх у людей з самим різним рівнем IQ. Торік засновники проекту продали 30 тисяч таких коробочок по $ 6 штука. Також вони зібрали майже $ 4 млн для Вікіпедіі, на навчання малозабезпечених дітей та забезпечення прозорості політичних інститутів.