У Києві з жовтня можуть зменшити кількість приміських електричок. Про це повідомили у прес-службі "Укрзалізниці". Також подібну інформацію поширюють працівники приміських потягів на вокзалі "Київ-Пасажирський". Очікують, що замість 12 потягів на день ходитиме 8–9 у напрямі Яготина й Миронівки.

У прес-службі "Укрзалізниці" ще в серпні вказували на проблеми рухомого складу. За їхніми словами, електропотяги зношені на 85 %, дизелі — на 99 %. Так, 182 електричні потяги й 139 дизельних треба списати. Крім того, "Укрзалізниці" не повертають грошей за проїзд пільговиків. Тому перевезення стали збитковими.

"Зняти потяги із рейсів – це найпростіше у цій ситуації. Ті, хто це роблять, не добираються із трьома сумками й мішком овочів зі свого городу щотижня. Вони вже забули, що таке взагалі їздити громадським транспортом. Але десятки тисяч людей живуть у іншому світі, реальному. Багато-хто не може знайти роботи у райцентрах і селах, тому змушені їздити потягами на роботу. Втратити це – означає втратити смисл роботи в столиці, бо більшість грошей піде на оплату проїзду", – каже порталу "Знай" Олександр Бойко, спеціаліст із особистих фінансів.

До Яготина, Миронівки й Бобровиці проїзд електричкою коштує 12 грн, маршруткою – від 35 до 45 грн. При цьому приватні перевізники не визнають державних пільг, не дозволяють брати із собою більше однієї великої сумки.

"Альтернативи приміським потягам поки немає. Якщо влада наважиться відмінити хоча б 2–3 потяги, то це буде катастрофа. Практично кожен проїзд у цьому виді транспорту закінчуватиметься ще більшою давкою, ніж зараз. Ніхто не бажатиме їхати маршруткою", – каже він.

Популярні новини зараз

Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі

Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним

Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ

Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати

Показати ще

Читайте також: Українців змусять платити більше податків

За словами пана Бойка, такі проблеми виникли не тільки через те, що держава не компенсує "Укрзалізниці" проїзду пільговиків.

"Це, звісно, неправильно. І якщо в держави бракує грошей, то не зрозуміло, чому вона тиражує ці пільги, постійно додає новій й нові категорії в цю групу. Ще у 2002 році транспорт став збитковим через пільговиків. Навіщо було роздавати пільги тим, хто працював у військових місіях в інших державах, а зараз давати такі преференції учасникам АТО? Кожен же 10-й пасажир військовий. Однак крім цього існує й інша проблема – "Укрзалізниця", як і "Київпастранс", не контролюють пасажирів. Я сам їздив у Миронівку. Там більша частина їде безкоштовно. А сам кондуктор ходить по вагонах ще більш несміливо, ніж жебрак. Знаю людей, які вперто дають замість 12 гривень 5. Контролер бере і йде далі. Звісно, що з таким підходом прибутковим цей вид транспорту ніколи не буде. Навіть якщо пільги скасують".

Нагадаємо, цього та наступного місяця з Харкова до Києва й у зворотньому напрямку курсуватимуть два додаткові "Хюндай Інтерсіті".