З 16 жовтня в Україні запрацює приватний чеський залізничний оператор LEO Express. Іноземна компанія запускає на рейси свої автобуси за напрямом Мукачиво – Ужгород – Кошице з пересадкою на потяги компанії, які прямуватимуть до Праги. Про це повідомляє портал ЦТС.

Автобус курсуватиме щодня. У вартість квитка входитиме як проїзд на автобусі, так і на потязі. Його мінімальна ціна буде 21 євро. Крім проїзду у вартість квитка входитиме Wi-Fi, свіжа преса, напої і легка закуска.

"Очевидно, купуючи квиток на такий нетиповий для України маршрут, потрібно буде пред'явити закордонний паспорт і візу. Така система сполучення дуже зручна для українців, адже вона спрощує подорожі Чехією і Словаччиною. Також завдяки чеській залізниці охочі зможуть їздити у Австрію та Німеччину", - говорить "Знай" Володимир Марченко, економіст консалтингової компанії AFS.

За його словами, автобуси залізничних компаній доволі поширене явище у Західній Європі.

"У них це історично склалося. Наприклад, у 80-90-х роках деякі залізничні маршрути стали збитковими, тому потяги перестали там курсувати. Їх замінили на автобуси. У Східній Європі й країнах Прибалтики через обмеженість ресурсів для прокладення колій, пускають невеликі автобуси, що доставляють людей прямо на перон", - каже експерт.

Популярні новини зараз

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція

Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Показати ще

Читайте також Російські банки в Україні можна закрити вже до кінця року – експерт

На його думку, в Україні треба відкривати якомога більше таких маршрутів.

"Це дозволить людям легше подорожувати й в той же час триматиме у тонусі наших вітчизняних перевізників. Адже останні на Західному напрямі за остання 7 років ніяк не покращили умови для пасажирів, натомість вартість проїзду до західного кордону зросла у 5 разів. Якщо іноземні компанії відкриватимуть більше таких маршрутів, наші перевізники матимуть менше пасажирів і тоді хоч якось почнуть поліпшувати комфорт для залучення постійних клієнтів", - каже Володимир Марченко.