"Російська Асоціація компаній інтернет-торгівлі (АКІТ) запропонувала Федеральній митній службі розкривати не менше 5% посилок з-за кордону для перевірки на наявність в них контрафакту з наступним його знищенням", - пише газета "Комерсант".

У АКІТ входять такі рітейлери як Ozon, Lamoda, Media Markt, "Спортмастер", "Ельдорадо", "Юлмарт" і "220 Вольт". Про свої плани звернутися в ФМС з ініціативою про відкриття посилок і обговорити її вже на цьому тижні, газеті повідомив президент асоціації Олексій Федоров.

"Самих покупців карати не варто, так як вони могли не знати який товар купують", - каже Олексій. Запропонована Федоровим схема така: у разі виникнення підозр про достовірність речі проводиться експертиза за участю представника виробника, якщо підозри підтверджуються, покупка конфіскується і знищується, а далі споживач розбирається з магазином, що продав товар.

Читайте також: Фестиваль "Вечори французького кіно – 2016" оголосив програму

Як зазначає видання, частка контрафакту, який прибуає до Росії, останнім часом зростає: за дев'ять місяців 2015 митники виявили 14,2 млн одиниць контрафактної продукції, що майже на 50% більше, ніж в 2013 і 2014 роках.

Популярні новини зараз

Українцям приготували приємний "бонус" до пенсії: хто у черзі на доплати

Змії пішли в атаку на українців: як запобігти укусам і чи існує ефективний антидот

У Києві помітили величезну чергу до лікарні: що сталося

Попрощаєтесь зі своїм житлом? Що станеться з ухилянтами у новому законі про мобілізацію

Показати ще

Іноземні інтернет-майданчики не підтримують ініціативу АКІТ. Так, гендиректор російського сегменту eBay Володимир Долгов запевнив газету, що компанія сама в змозі боротися з контрафактом