Українець став обличчям всесвітньо відомого італійського бренду "Pal Zileri".
"Pal Zileri" - всесвітньо відомий бренд чоловічого одягу обрав обличчям нового осінньо-зимового сезону українського танцюриста Сергія Полуніна, повідомляє "Апостроф"
Сергій наразі є одним з головних прем'єрів Королівського балету в Лондоні (Великобританія).
На перший погляд вибір італійців може здатися несподіваним, оскільки бренд є прихильником суворого чоловічого стилю. Мауро Крігер – новий креативний директор наголошує, що бренд поступово змінюється набуваючи більш сучасних рис, і в світлі цих змін такий вибір є ідеальним для стратегії оновлення.
"У Сергія є все те, що цінує оновлений Pal Zileri - необхідна частка брутальності, індивідуальний стиль і нестандартний погляд на світ", - пояснив креативний директор.
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Нагадаємо, що дотепник Жульєн Теріен (Julien Therrien) прославився завдяки тому, що виклав у мережу фото, на якому його кішка Джекі повторює стікери емодзі з котом Пушином.
Уже за кілька годин після публікації знімки розлетілися по соціальним мережам, а автору надіслали безліч схвальних коментарів щодо його задуму.
Сам чоловік каже, що на створення цієї серії знімків його надихнула сама кішка. Зовсім недавно він усе більше почав помічати, наскільки улюблениця Джекі схожа на емодзі. Вона була не менш пухкенька, ніж кіт-хмара зі стікерів, та й по кольору підходила.