За результатами опитування співробітників більше ста готелів по всьому світу, проведеними турфірмою On the Beach, російських туристів вважають грубими 31% респондентів.
На другому місці, з результатом 20% - туристи з Німеччини.
Замикають трійку французи (10%), повідомляє портал Travel Daily News.
Крім того, співробітники готелів вважають, що росіяни - одні з найгучніших мешканців готелів.
Серед клієнтів, які найчастіше висловлюють претензії персоналу готелів, - британці, французи та німці.
ПриватБанк масово блокує рахунки українців: чому та як відновити доступ до рахунку
Мобілізувати всіх без винятків: у кого хочуть забрати відстрочки
В українських школах продовжили зимові канікули: де діти відпочиватимуть довше
Нечесна індексація: чому пенсіонери отримують менше, ніж повинні
Читайте також: Клієнти готелів самі встановлять ціну за проживання
Як раніше повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", гарячий житель Техасу Джон Парслі своєрідно відреагував на сварку з готельними працівниками. На своєму пікапі він на швидкості в'їхав в лобі готелю, ледь не збивши двох чоловік на ресепшені.
Інцидент стався в містечку Алва, штат Оклахома. Готель називався - Comfort Inn and Suites. Таку бурхливу "автомісця" зафіксували дві камери спостереження будівлі.
Причиною сварки в тому, що 62-річному Парслі здалося, що рахунок за послуги виявився занадто завищеними. На додаток людина була змушена платити готівкою, тому що його картку з невідомих причин заблокував банк.