Після того, як Росія в серпні 2014 року заборонила ввезення сирів, масла та інших продуктів з ЄС на свою територію, багато російських виробники сирів намагаються зробити свій товар "смачніше". Вони наклеюють на свій товар етикетку, яка натякає на нібито німецьке походження і якість товару.
Цей "феномен" актуальний не тільки для сиру, але і для іншої продукції. Про це пише журналіст Die Welt і наводить приклад - сир "Грюнталер". На полицях німецьких магазинів, як зазначає видання, його зустріти не можливо, але російська фірма Cheeseart з Підмосков'я поширює свій товар саме під німецькою назвою.
Сама фраза Made in Germany дуже популярна серед росіян, зазначає Die Welt. Наприклад, виробник побутової техніки Kaiser, про який в самій Німеччині ніхто не чув, фірма Kanzler, яка продає модний одяг для чоловіків, "що приймають рішення", виробник прального порошку "Фрау Шмідт".
У той же час, глава відділу по зв'язках з громадськістю Німецько-російської торгово-промислової палати Йенс Белманн не бачить проблеми в тому, що назви компаній, які звучать по-німецьки, добре приживаються на російському ринку. "Поки немає факту підробки продукту, феномен має для мене тільки гумористичну складову", - сказав Белманн.
Читайте також: В Російських супермаркетах гниють продукти
Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію
Потрібна повна заміна: Vodafone нагадав важливе правило для 4G
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Нагадаємо, "Россільгоспнагляд" заявив, що за півроку боротьби зі санкційними товарами затримано і знищено понад 2,5 тисячі тонн продуктів харчування, заборонених до ввезення на територію РФ. Зокрема, на 7 лютого росіяни затримали 2540,9 тонн харчової продукції рослинного походження. З них знищено 2368,2 тонни.