В азіатських країнах з'явився новий тренд - робити собакам лялькові укладки, макіяж і стрижки у стилі плюшевих іграшок.
Собачники Кореї, Японії і Тайваню залишають у грумінг-салонах шалені гроші, щоб їх вихованці стали схожими на набивних.
Щодня вони витрачають величезну кількість часу на догляд за чотириногими супутниками, а ще заводять для них окремі сторінки в соціальних мережах, заробляючи гроші та популярність на "мімімішності" улюбленців.
При цьому шанують так в Азії лише найкращого друга людини - собаку. Тут модно заводити мініатюрних песиків - і гардероб у них більший, ніж у середньостатистичного українця!
Тренд на лялькових собачок, за словами експертів – зворотний бік бебі-буму. Інститут сім'ї та шлюбу в Південній Кореї, наприклад, все більше втрачає свою актуальність, поступаючись місцем турботі про пухнастих вихованців. На вулицях Сеула можна навіть побачити гордих "матусь", які котять коляску із ... собакою.
Масовані атаки по одному місту: військовий розкрив небезпечну стратегію ворога
"Анти-ТЦК у шкарпетці": в Україні почали торгувати новими гаджетами для "бусифікованих"
Навіть якщо є відстрочка або бронь: у ТЦК дали чоловікам 7 днів
ПФУ спише частину коштів: у пенсіонерів заберуть 30% виплати
Як раніше повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", собака фінського президента став популярнішим за нього самого.