Спортивний бренд Nike створив жіночу рекламну кампанію "Зроблена з...", яка покликана боротися зі стереотипами про жіноче призначення.
В основу відео покладена дитяча пісенька з текстом Роберта Бернса у перекладі Самуїла Маршака.
Читайте також: Як зміняться логотипи брендів після споживання власної продукції (фото)
У ній співається: "З чого ж, з чого ж, з чого ж зроблені наші дівчата".
Як вважають творці ролика, дівчата зроблені не з "шоколаду і мармеладу", а з "прагнень, майстерності, незалежності та свободи".
"Тисяча Зеленського": як батькам отримати гроші за своїх дітей
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
У кліпі знялися відомі російські спортсменки: фігуристка Аделіна Сотникова, бігунка Христина Сівкова, тайський боксер і борець ММА (Mixed Martial Arts) Анастасія Янькова, футболістка Ксенія Лазарєва, Катя Шенгелія, а також актриса Ірина Горбачова і балерина Ольга Кураєва.
Відео викликало бурхливу і неоднозначну реакцію в соціальних мережах. На думку деяких користувачів, воно формує занадто брутальний образ дівчини.
Як писав раніше інформаційний портал "Знай.uа", нападник Реала і збірної Португалії Кріштіану Роналду підписав контракт з Nike, який принесе гравцеві 935 мільйонів євро.
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ КАНАЛ В ТЕЛЕГРАМ