Спортивний бренд Nike створив жіночу рекламну кампанію "Зроблена з...", яка покликана боротися зі стереотипами про жіноче призначення.
В основу відео покладена дитяча пісенька з текстом Роберта Бернса у перекладі Самуїла Маршака.
Читайте також: Як зміняться логотипи брендів після споживання власної продукції (фото)
У ній співається: "З чого ж, з чого ж, з чого ж зроблені наші дівчата".
Як вважають творці ролика, дівчата зроблені не з "шоколаду і мармеладу", а з "прагнень, майстерності, незалежності та свободи".
Гороскоп сьогодні 10 квітня: несподівані новини й конфлікти у четвер
Хто не зможе передати показники лічильника: про що варто знати
Стаж, середня зарплата та мінімалка: які сюрпризи готує пенсійна система у 2025 році
Відразу у 9 областях пенсіонерам виплатять по 3 тис грн: хто саме отримав право на допомогу
У кліпі знялися відомі російські спортсменки: фігуристка Аделіна Сотникова, бігунка Христина Сівкова, тайський боксер і борець ММА (Mixed Martial Arts) Анастасія Янькова, футболістка Ксенія Лазарєва, Катя Шенгелія, а також актриса Ірина Горбачова і балерина Ольга Кураєва.
Відео викликало бурхливу і неоднозначну реакцію в соціальних мережах. На думку деяких користувачів, воно формує занадто брутальний образ дівчини.
Як писав раніше інформаційний портал "Знай.uа", нападник Реала і збірної Португалії Кріштіану Роналду підписав контракт з Nike, який принесе гравцеві 935 мільйонів євро.
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ КАНАЛ В ТЕЛЕГРАМ