Спортивний бренд Nike створив жіночу рекламну кампанію "Зроблена з...", яка покликана боротися зі стереотипами про жіноче призначення.

В основу відео покладена дитяча пісенька з текстом Роберта Бернса у перекладі Самуїла Маршака.

Читайте також: Як зміняться логотипи брендів після споживання власної продукції (фото)

У ній співається: "З чого ж, з чого ж, з чого ж зроблені наші дівчата".

Як вважають творці ролика, дівчата зроблені не з "шоколаду і мармеладу", а з "прагнень, майстерності, незалежності та свободи".

Популярні новини зараз

Індексація зарплат в Україні: коли чекати і на скільки перерахують виплати в 2024 році

Українців закликали не відкладати на завтра: можна подати заяву на пенсію за лічені хвилини

Дощі, грози і навіть заморозки: шашлик на Великдень доведеться відкласти, синоптики попередили про негоду

Гороскоп на травень-2024 для всіх знаків Зодіаку: звільнення Тільців, витрати Стрільців та полегшення Водоліїв

Показати ще

У кліпі знялися відомі російські спортсменки: фігуристка Аделіна Сотникова, бігунка Христина Сівкова, тайський боксер і борець ММА (Mixed Martial Arts) Анастасія Янькова, футболістка Ксенія Лазарєва, Катя Шенгелія, а також актриса Ірина Горбачова і балерина Ольга Кураєва.

Відео викликало бурхливу і неоднозначну реакцію в соціальних мережах. На думку деяких користувачів, воно формує занадто брутальний образ дівчини.

Як писав раніше інформаційний портал "Знай.uа", нападник Реала і збірної Португалії Кріштіану Роналду підписав контракт з Nike, який принесе гравцеві 935 мільйонів євро.

ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ КАНАЛ В ТЕЛЕГРАМ