Комунальне підприємство "Київпастранс" хоче "освоїти" державні кошти на тендерах по закупівлі трамваїв для Києва. Для цього створюються такі умови, щоб у ньому не змогли взяти учать вітчизняні виробники транспорту.
Про це повідомив блогер Любомир Футорський на своїй сторінці у Facebook. Він зазначив, що це завдасть знаних збитків для української промисловості.
Афера полягає в тому, що для Києва спершу хотіли придбати чеські трамваї, але все ж зупинились на "Електроні" львівського заводу. За них заплатити по 880 тисяч євро.
Тепер "Київпастранс" оголосив тендер на закупівлю 10 нових трамваїв. Цього року оголосили тендер на десять трамваїв. У вимог вказано що він має бути довжиною 22 метри. В той же час львівські "Електрони" мають 20 та 24 метри. В результаті виходить, що завод навіть не зможе взяти участь у тендері, бо не відповідає технічним вимогам.
"Це мабуть тому, що у нас тут настільки вузькі вулиці, що трамваї, які успішно їздять по Львову, у Києві не мають місця для розвороту", - зазначив блогер.
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Оскільки у львівського заводу немає підходящих трамваїв, то тендер виграли польські виробники. Вони підходять під вимоги, але й коштують значно дорожче. За один трамвай доведеться переплатити 320 тисяч євро, а за всі 10 – 3,2 мільйони гривень.
Читайте також: У Києві побудують новий транспортний тунель
В результаті виграє Польща, бо отримає прибуток у 12 мільйонів євро. В той же час в українську економіку можна було б спрямувати 8,8 мільйонів євро.
Нагадаємо, експерт з муніципального транспорту Ярослав Московка наголосив, що стан київських мереж не дозволяє ефективно використовувати польські трамваї. У столиці немає маршрутів для транспорту такої довжини. Його можна використовувати на швидкісні лінії на Троєщині або на восьмому маршруті в Дарниці.