Китайська компанія-виробник миючих засобів Qiaobi після реклами свого продукту нарвалася на шквал критики та звинувачень у расизмі.
Причиною скандалу став сюжет відеоролика, що презентував споживачам новий відбілюючий засіб, передає "24 канал".
За задумом сценаристів і за сюжетом відео головна героїня ролика, китайська дівчина,саме збирається включати пральну машину, коли в кімнату заходить чорношкірий юнак. Він починає загравати до неї та хоче поцілувати. Натомість дівчина дає йому пігулку відбілюючого засобу і силоміць заштовхує у пралку. Через кілька секунд звідти замість афроамериканця з'являється китайський юнак. Дівчина в захваті, а на екрані крупним планом – продукція компанії.
Читайте також: Ролик з Кіркоровим і Басковим став посміховиськом в мережі (відео)
Всього за тиждень після розміщення на YouTube реклама набрала майже дев'ять мільйонів переглядів. Користувачі ресурсу активно взялися критикувати сюжет відео, що, на їх думку, пропагує расизм та зневажає людей з іншим кольором шкіри.
Гороскоп на сьогодні, 31 травня: кому загрожують конфлікти та розчарування
По дві виплати на місяць: пенсіонерам заплатять підвищені пенсії у червні
Три місяці по 3600 гривень: пенсіонерам виплатять допомогу
Бронь не гарантує спокою: військовозобов'язаним підготували новий квест – що треба встигнути
Авторитетне видання BuzzFeed вже встигло назвати ролик з рекламою миючих засобів Qiaobi найбільш расистської рекламою року.