Любов потенційних клієнтів до котів – чудовий привід для виробників зайвий раз зіграти на їх почуттях і запропонувати свій товар. Таким трюком користуються не лише компанії по виробництву зоотоварів, іграшок чи продуктів, а навіть й автомобільні бренди.

Наприклад, два відомих світових автовиробника вирішили залучити котів до реклами нових опцій своїх машин, створивши зворушливі та милі відеосюжети.

Читайте також: Bentley використала технології NASA для реклами авто

Компанія Volkswagen у ролику за участю цих тварин показала, як система контролю ступеня втоми водія може повернути йому концентрацію та врятувати від дорожньо-транспортних пригод.

А от Buick використав котів, аби продемонструвати свій спеціальний мобільний додаток для смартфон, за допомогою якого автомобілем "зможе керувати навіть кицька".

Популярні новини зараз

Не знайдуть цього в машині – отримаєте штраф: що можуть перевірити копи

ПриватБанк зарахує на карти українців від 250 до 25 000 гривень: кому пощастить

Не 3,5 і навіть не 4 грн за кВт: українцям назвали "справедливий" тариф на світло

На сім'ю – 43200 грн: українцям дають грошову допомогу, треба звати маму чи бабусю

Показати ще

Як писав Znaj.ua, люди, які більше люблять котів, частіше потерпають від самотності.