Вдихання ароматов фастфуду протягом двох хвилин знижує потяг до нездорової їжі.
До такого несподіваного висновку прийшли дослідники з університету Флориди, повідомляє Daily Mail.
В рамках дослідження експерти піддавали підлітків впливу запаху полуниці, яблук, печива і піци, щоб побачити, як аромати впливають на тягу до продуктів.
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
"Тисяча Зеленського": як батькам отримати гроші за своїх дітей
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Експерименти проводилися в їдальні середньої школи і супермаркетах за участю десятки американських підлітків, результати яких підтвердили висновку, отримані в лабораторних умовах.
Попередні дослідження також показали, що достатньо всього лише одного запаху смаженої фастфуду, щоб вам захотілося състь з'їсти що-небудь жирне і шкідливе.
Експерти стверджують, що виробники освіжувачів повітря можуть розробити харчові аромати, щоб приборкати бажання людей насолоджуватися жирними і цукровими продуктами.
За словами дослідників, маркетологи все частіше використовують навколишній аромат в якості стратегічного інструменту для того, щоб відрізняти себе від конкурентів, залучати клієнтів, стимулювати продажу, впливати на настрій та створювати загальний приємний і незабутній досвід здійснення покупок.
"В той час як менеджери традиційно фокусуються на зовнішніх сенсорних чинники, пов'язані з візуальними і слуховими сигналами, спостерігається зростаюча тенденція до зосередження уваги на нюхових сигналах як на стратегічному елементі в роздрібній атмосфері", — пояснив автор дослідження Дипаян Бісвас (Dipayan Biswas).
останнім часом ресторани наповнюють приміщення штучними ароматами їжі, яких може навіть не бути в меню.
Нагадаємо, чи може джанк-фуд викликати звикання.
Як повідомляв портал "Знай.uа" любителі фастфуду частіше за інших страждають від депресії.
Також "Знай.uа" писав, що американські вчені запропонували використовувати соціальні мережі для діагностики депресії.