У Мережі показали, як гірська дорога перетворилася на водоспад і змиває все на своєму шляху. Про це повідомляє "KR24".
Переїзд по гірських дорогах - це ще й пригода, яка викидає літр адреналіну в кров.
Траса Бесисахар-Чаме в Непалі вважається однією з найнебезпечніших у світі, але при цьому вона відкрита для руху транспорту.
Не можуть не дивувати і не захоплювати водії та їх пасажири, які зважилися проїхати по цій дорозі, стає в рази страшніше з приходом сезону дощів. У цей час траса буквально оточена водоспадами, які проливаються прямо на неї. Виглядає все це досить моторошно.
Графіки відключення світла можуть скасувати
Один клік і грошей немає: ПриватБанк попередив про нову загрозу
Нові правила зняття готівки: ПриватБанк повідомив про обмеження
Українці, у вас є Приват24? Банк терміново звернувся до клієнтів із заявою, перевіряйте у себе
Нагадаємо, слідом за новими правилами видачі та конфіскації прав, українським водіям підготували ще кілька головних болів. Тепер чималий штраф випишуть тим, хто забув пройти техогляд. Норму, яку скасували ще в 2011 році знову повертають.
Втім, старі вимоги повернулися з законодавством із деякими поправками. Тепер технічні огляди транспортних засобів будуть проводити не державні підприємства, а незалежні СТО та пункти контролю.
Крім того, глава Укравтодору Славомір Новак заявив, що його підприємство відмовляється від проведення ямкового ремонту доріг.
Новак стверджує, що ямковий ремонт є аварійним заходом, а не ремонтом по своїй суті. При цьому він не забув зазначити, що ремонтні роботи, які проводилися його компанією в 2017 році, виконано на хорошому рівні.
"Так, дефекти можуть бути - це нормально в будь-якій країні світу. Однак за дефекти в межах гарантій відповідають підрядники. Інша справа - аварійні ремонти. Коли сходить сніг, в Україні починається так званий ямковий ремонт. Це не ремонт по своїй суті, це аварійна ліквідація ям для забезпечення проїзду по дорогах. Тимчасові, крайні заходи. Частиною нашої стратегії є відмова від таких ремонтів ", - заявляє Новак.
При цьому, щоб не викликати на себе шквал критики, він визнав, що моментально відмовитися від такого виду ремонту неможливо. Він повідомив, що в минулому році завдяки такому ямковому ремонту був забезпечений проїзд по 40 тисяч кілометрів доріг. Гроші, які були витрачені на ці ями вистачило б тільки на 300 км середнього ремонту, затверджує голова Укравтодору.
Дивіться сюжет про подію
Як повідомляв інформаційний портал "Знай.uа", улюблений курорт Порошенко перетвориться на пекло.