У Мережі показали, як гірська дорога перетворилася на водоспад і змиває все на своєму шляху. Про це повідомляє "KR24".
Переїзд по гірських дорогах - це ще й пригода, яка викидає літр адреналіну в кров.
Траса Бесисахар-Чаме в Непалі вважається однією з найнебезпечніших у світі, але при цьому вона відкрита для руху транспорту.
Не можуть не дивувати і не захоплювати водії та їх пасажири, які зважилися проїхати по цій дорозі, стає в рази страшніше з приходом сезону дощів. У цей час траса буквально оточена водоспадами, які проливаються прямо на неї. Виглядає все це досить моторошно.
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Нагадаємо, слідом за новими правилами видачі та конфіскації прав, українським водіям підготували ще кілька головних болів. Тепер чималий штраф випишуть тим, хто забув пройти техогляд. Норму, яку скасували ще в 2011 році знову повертають.
Втім, старі вимоги повернулися з законодавством із деякими поправками. Тепер технічні огляди транспортних засобів будуть проводити не державні підприємства, а незалежні СТО та пункти контролю.
Крім того, глава Укравтодору Славомір Новак заявив, що його підприємство відмовляється від проведення ямкового ремонту доріг.
Новак стверджує, що ямковий ремонт є аварійним заходом, а не ремонтом по своїй суті. При цьому він не забув зазначити, що ремонтні роботи, які проводилися його компанією в 2017 році, виконано на хорошому рівні.
"Так, дефекти можуть бути - це нормально в будь-якій країні світу. Однак за дефекти в межах гарантій відповідають підрядники. Інша справа - аварійні ремонти. Коли сходить сніг, в Україні починається так званий ямковий ремонт. Це не ремонт по своїй суті, це аварійна ліквідація ям для забезпечення проїзду по дорогах. Тимчасові, крайні заходи. Частиною нашої стратегії є відмова від таких ремонтів ", - заявляє Новак.
При цьому, щоб не викликати на себе шквал критики, він визнав, що моментально відмовитися від такого виду ремонту неможливо. Він повідомив, що в минулому році завдяки такому ямковому ремонту був забезпечений проїзд по 40 тисяч кілометрів доріг. Гроші, які були витрачені на ці ями вистачило б тільки на 300 км середнього ремонту, затверджує голова Укравтодору.
Дивіться сюжет про подію
Як повідомляв інформаційний портал "Знай.uа", улюблений курорт Порошенко перетвориться на пекло.