На щастя, стихія вирувала недовго. Загрози цунамі немає, інформація про завдані збитки і людські жертви поки відсутня. Про це пише видання "Сегодня".
В Японії в районі префектури Гумма, що знаходиться в центрі острова Хонсю, в неділю, 17 червня, стався землетрус магнітудою 4,7. Як повідомило Японське метеорологічне управління, епіцентр коливань знаходився на глибині 20 км під поверхнею землі.
У даний момент відновлена подача електрики. Рятувальні служби й медики надають необхідну допомогу. Ситуація знаходиться під контролем. Точна кількість постраждалих серед населення поки невідома. Збитки підраховуються.
Нагадаємо, в лютому у східного узбережжя Японії стався землетрус магнітудою 5,7.
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Як раніше повідомляв портал "Знай.иа"з того моменту, як на АЕС "Фукусіма-1" в Японії сталася велика радіаційна аварія, пройшло сім років. Однак досі люди з жахом згадують цей ядерний кошмар.
Під час аварії, розтоплене ядерне паливо плавило стелю і стіни станції, деформувало несучі конструкції, перетворюючи їх у віск. Минуло вже сім років з моменту катастрофи, проте на "Фукусімі" досі зберігається смертельний радіаційний фон.
Фахівці не можуть самостійно досліджувати станцію з-за небезпеки, тому використовують для аналізу і контролю за ситуацією роботів. На жаль, під дією радіації вони дуже швидко виходять з ладу.
Нагадаємо, уряд Японії розробляє довгострокову стратегію використання нового ядерного палива. Влада в країні прийняла рішення знайти альтернативні джерела енергії. Налякані досвідом Фукусіми, японці в даний момент розробляють і впроваджують національну стратегію використання водневих технологій. Експерти обіцяють, що вже до 2020 року настане ера масового використання автомобілів з водневими двигунами. Крім того, японський уряд розраховує, що крім особистого і громадського автотранспорту, водень буде використовуватися так само і в енергетиці.
Перш за все, цей процес торкнеться модернізації енергетичного сектору та збільшення числа електростанцій, що працюють на водневому паливі. До 2030 року, згідно з попереднім проектом, їх загальна потужність повинна бути доведена приблизно до 1 тис. МВт, що порівнянно з експлуатацією одного реактора АЕС.