Шведська залізниця започаткувала нову систему контролю пасажирів. Звичні квитки замінили на підшкірні чіпи.

Про це повідомляє сайт компанії.

Близько 130 тисяч людей щодня користуються послугами компанїі SJ. Для зручності рестрації пасажирів керівництво залізниці вирішило запровадити експериментальну систему.

Частина постійних клієнів SJ отримали спеціальні чіпи, які дозволяють працівникам залізниці відслідковувати покупки квитків та місцезнаходження клієнтів.

Зазначається, що самі пасажири запропонували використання чіпів.

Популярні новини зараз

Влаштувався на роботу — забудь про ТЦК: юрист роз’яснив несподівану норму для призовників

Мобілізація пенсіонерів: до війська хочуть залучати чоловіків віком від 60 років

"Ощадбанк" блокує рахунки й не віддає гроші: клієнти оббивають пороги, але безрезультатно

Всі посилки блокуватимуть: Нова пошта вводить жорсткі обмеження з червня

Показати ще

Подібна практика стала нормою у багатьох компаніях Стокгольму, де працівники використовують підшкірні чіпи в якості пропуску на для роботи з офісною технікою.

Варто відмітити, що значна частина експертів висловлює занепокоєння з приводу популяризації чіпів контролю.

Як повідомляв портал "Знай.ua", замість пірсинга російський програміст імплантував компас.