Шведська залізниця започаткувала нову систему контролю пасажирів. Звичні квитки замінили на підшкірні чіпи.
Про це повідомляє сайт компанії.
Близько 130 тисяч людей щодня користуються послугами компанїі SJ. Для зручності рестрації пасажирів керівництво залізниці вирішило запровадити експериментальну систему.
Частина постійних клієнів SJ отримали спеціальні чіпи, які дозволяють працівникам залізниці відслідковувати покупки квитків та місцезнаходження клієнтів.
Зазначається, що самі пасажири запропонували використання чіпів.
Нові критерії мобілізації: ТЦК оновлює списки призовників - під загрозою три категорії
Частина пенсіонерів отримає доплати за два місяці: хто в списку
Обмежено придатних відправляють на передову: хто вирішує долю військовослужбовців
Вік не захистить: ТЦК шукають спеціалістів серед пенсіонерів - кого заберуть в першу чергу
Подібна практика стала нормою у багатьох компаніях Стокгольму, де працівники використовують підшкірні чіпи в якості пропуску на для роботи з офісною технікою.
Варто відмітити, що значна частина експертів висловлює занепокоєння з приводу популяризації чіпів контролю.
Як повідомляв портал "Знай.ua", замість пірсинга російський програміст імплантував компас.