Цього року дочірня структура Deutsche Bank в США - єдина з 35 перевірених ФРС банків - не пройшла стрес-тест.
Найбільший банк Німеччини Deutsche Bank провалив в США другу частину стрес-тесту, який проводився американською Федеральною резервною системою (ФРС), яка виконує в країні функції центробанку.
Про це повідомили в прес-релізі федерального агентства, оприлюдненому в четвер, 28 червня, після закриття в США біржових торгів.
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть
Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі
Федеральний резерв виявив "повсюдні і серйозні недоліки" в усіх моделях планування капіталів банку, обробці даних, прогнозуванні доходів і збитків і рекомендував фінінституту перерахувати "значні інвестиції" на реформування наявних механізмів.
Однак першу частину стрес-тесту, результати якої були оприлюднені тиждень тому, Deutsche Bank пройшов успішно. На тому етапі оцінювалися резерви капіталу на випадок рецесії.
Цього року дочірня структура Deutsche Bank в США - єдина з 35 перевірених ФРС банків - не пройшла стрес-тест.
Нагадаємо, раніше департамент фінансових послуг (DFS) штату Нью-Йорк оштрафував Deutsche Bank на $ 205 млн. Причиною послужило "порушує закони, небезпечне і необгрунтоване поведінку" при валютних операціях.
Раніше "Знай.ua" писав про те, що користувачі мережі здивовані. Українці намагаються викрити хитру схему шахрайства, засновану на продажі автобусних квитків через додаток "приват24".
Відомо, що шахраї організували злочинну комбінацію на сайті infobus.eu.
Схема досить проста:
Для оплати квитка на сайті просять ввести пароль від "приват24". Так само на сайті є іконка входу через "приват24".
Якщо зайти на неї, то в самому приваті покупця перекидає у розділ зміни пароля.
Користувачам доводиться вводити свій номер карти і надавати свій пароль від особистого кабінету "приват24".
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що в Приватбанку закликали клієнтів бути пильними і попередили про SMS-повідомлення від імені установи. Про це йдеться в заяві на офіційному сайті банку.
"ПриватБанк не надсилає своїм клієнтам сервісних або інших повідомлень з звичайних мобільних номерів... Також ПриватБанк не розсилає клієнтам повідомлення про блокування карт", - зазначають у фінустанові.