Facebook виявив російську кампанію, яка пропагувала у соцмережі суперечливі соціальні та політичні месседжи. Її просувала фабрика тролів у Санкт-Петербурзі.
Про це повідомляє ВВС. За даними компанії, за останні кілька років на кампанію витратили приблизно 100 тисяч доларів. Її прикривали рекламними оголошеннями, яка не підтримувала жодних політиків, а натомість фокусувалася на таких темах, як імміграція, раса та рівні права.
Facebook почав співпрацювати з американськими слідчими у цьому питанні. Докази передали спеціальному прокурору Роберту Мюллеру. Саме він контролює розслідування імовірного втручання Росії у президентські вибори у США.
Рекламні оголошення перенаправляли користувачів на сотні акаунтів, які поширювали фейкову інформацію. Цим самим порушувались правила Facebook. Головна мета цих оголошень – внести розбрат.
В компанії вважають, що частина акантів безпосередньо пов'язана з фабрикою тролів в Санкт-Петербурзі, яка сама себе називає Агентством з вивчення інтернету. Керівник служби безпеки соцмережі Алекс Стеймос зазначив, що вказані профілі вже закриті.
Воювати мають усі: у ТЦК планують посилити мобілізацію
Замість пенсії – ще п’ять років роботи: українських жінок позбавляють заслуженого відпочинку
Ваші дані можуть стати причиною проблем із газом: як не потрапити у пастку з Нафтогазом
Зайва вага може стати на заваді мобілізації: в яких випадках не беруть до армії
Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, волонтер побачила тривожну в ситуацію в Росії, яку розпалюють кремлівські пропагандисти.