Хіт популярного українського етно-гурту "ДахаБраха" став саундтреком рекламного ролика нового бренду Девіда Бекхема "House 99".
За словами менеджера групи Ірини Горбань, автори реклами хотіли для ролика саме трек "Шо з-під дуба", передає - Karabas Live.
"Вони відразу надіслали чорновий монтаж з цією музикою. Наскільки я розумію, у творців ролика були і інші варіанти, але замовник вибрав і наполягав саме на нашій пісні", - розповіла учасниця гурут.
Раніше ця ж пісня "ДахаБраха" стала саундтреком американського серіалу "Фарго".
“Заберіть дитину до 18:00”: батьки обурились через час роботи дитсадків і ГПД
Графіки відключення світла можуть скасувати
Без прописки тепер заборонено? Що загрожує українцям у 2025 році та як не встряти у штрафи
ПФУ завітає в гості до кожного: нові правила призначення соціальної допомоги
Новий бренд футболіста House 99 спеціалізується на засобах по догляду за шкірою і волоссям для чоловіків.
Нагадаємо, гурт "ДахаБраха" став одним із найкращих виконавців у 2017 році за версією Президента України. Петро Порошенко додав гурт з піснею "Монах".
Дивіться новий рекламний ролик Бехкема з українським саундтреком
Як раніше повідомляв портал "Знай.ua", етно-гурт "ДахаБраха"мав хорошу публіку у Росії свого часу ому знову заговорив про співпрацю з російськими колегами.