Хіт популярного українського етно-гурту "ДахаБраха" став саундтреком рекламного ролика нового бренду Девіда Бекхема "House 99".
За словами менеджера групи Ірини Горбань, автори реклами хотіли для ролика саме трек "Шо з-під дуба", передає - Karabas Live.
"Вони відразу надіслали чорновий монтаж з цією музикою. Наскільки я розумію, у творців ролика були і інші варіанти, але замовник вибрав і наполягав саме на нашій пісні", - розповіла учасниця гурут.
Раніше ця ж пісня "ДахаБраха" стала саундтреком американського серіалу "Фарго".
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Новий бренд футболіста House 99 спеціалізується на засобах по догляду за шкірою і волоссям для чоловіків.
Нагадаємо, гурт "ДахаБраха" став одним із найкращих виконавців у 2017 році за версією Президента України. Петро Порошенко додав гурт з піснею "Монах".
Дивіться новий рекламний ролик Бехкема з українським саундтреком
Як раніше повідомляв портал "Знай.ua", етно-гурт "ДахаБраха"мав хорошу публіку у Росії свого часу ому знову заговорив про співпрацю з російськими колегами.