Працівники Міждержавного авіаційного комітету Росії розшифрували дані з мовного самописця Ан-148, який розбився під Москвою, 11 лютого. Пітерський телеканал опублікував розшифровку розмови екіпажу Саратовских авіаліній в останні хвилини перед катастрофою.

Як повідомляє джерело, судячи з розмови, командир повітряного судна (КВС) і другий пілот (ВП) сперечалися, щодо нормалізації швидкості літака. Після того як обидва льотчики вирішили, що їм вдалося вирівняти швидкість, другий пілот, як пише канал "78", зробив помилку і одразу зрозумів, що це кінець.

Розшифрована розмова пілотів Ан-148 на останній хвилині перед трагедією

За даними "78", датчики швидкостей у командира і другого пілота почали показувати різні дані, оскільки другий пілот забув включити підігрів приладу. Запанікувавши, він повів літак вниз замість того, щоб набрати висоту.

Популярні новини зараз

Встановлення інвалідності буде проходити по новому: які документи готувати для МСЕК

На землю чекають удари руйнівної магнітної бурі: нагряне вже ось-ось

Постійна процедура більше не буде катуванням: українцям пояснили прості рішення щодо лічильників

Тарифний "сюрприз" для мешканців багатоповерхівок: травневі платіжки заберуть ще більше грошей

Показати ще

Нагадаємо, судно Ан-148 Саратовський авіаліній зазнав аварії в Підмосков'ї. через дві хвилини після злету з аеропорту " Домодєдово" літак упав у полі біля одного з сіл. Нікому з присутніх на борту вижити не вдалося. Загинула 71 людина, включаючи членів екіпажу.

Як повідомляло раніше слідство, яке займалось питанням цієї катастрофи, у літаку почалися проблеми на висоті 1300 метрів. Одну з можливих причин називали саме помилку пілота, а самі льотчики практично одразу помітили, що дані на їх датчиках розходяться.

А от колега загиблого пілота, співробітник цієї ж компанії впевнений, що причиною аварії не може бути помилка льотчика. Чоловік висунув версію теракту. Загиблий пілот Валерій Губанов мав на своєму рахунку понад 5 тисяч польотів, а його напарник Сергій Гамбарян – 812 годин.

Відео з місця катастрофи Ан-148

Як повідомляв портал "Знай.ua", модель розбитого Ан-148 розроблявся в Україні, у ньому стоять двигуни також українського виробництва. Наразі співробітництво української компанії з російським замовником припинилося через загострення стосунків та війни на Донбасі.