Через пандемію коронавірусної інфекції моряки по всій "блакитній кульці" буквально застрягли на борту суден. Команди і пасажири не мають можливості висадитися на берег і провести ротацію, так як порти просто заборонили трансфер екіпажів.
Проте більшість мореплавців продовжують отримувати гроші за свою роботу, а деякі навіть додаткові премії, їм доводиться працювати без перерв, частенько по 12 годин сім днів на тиждень. Ще з березня 2020 року багато портів не дозволяють сходити на берег, для деяких моряків це означає, що їх стандартні тримісячні контракти продовжили практично на 100%. Про те, як йдуть справи на танкерах і пасажирських лайнерах повідомляє одне з британських видань.
Моряки розповідають, що раніше вже були випадки, коли через негоду або хвороби змінний екіпаж затримувався, і їх контракти вимушено продовжували. Але нинішня ситуація, кінця якої поки що не видно - безпрецедентна.
"Ми застрягли тут і не знаємо, що робити. Всі чекають якихось дій від рідної країни. Тільки коли батьківщина буде готова прийняти своїх громадян, ми зможемо повернутися додому. Ми вже досить довго живемо в такому напруженні. Це негативно позначається на психічному здоров'ї. Якщо не знаєш, що буде завтра, хвилюєшся ще більше", - пояснює один офіцер з танкера.
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
А от з круїзними лайнерами ситуація склалася зовсім інша. Наприклад, екіпаж одного лайнера возить туристів до Антарктики, значно знизили зарплату після закінчення контракту. Після цього команда ще місяць працювала, їм дозволили покинути судно тільки на Канарських островах, хоча лайнер проходив повз порти, які були відкриті для судів.
Під час зворотного рейсу корабель також підбирав екіпажі інших лайнерів, серед яких, як повідомлялося, були хворі на коронавірус. Британські журналісти направили запити до сімої найбільших світових компаній, що займаються морськими контейнерними перевезеннями, з проханням розповісти, як вони допомагатимуть екіпажам, що застрягли в морі, і безробітним на березі.
Mediterranean Shipping Company (MSC), друга за розміром компанія з морських вантажних перевезень, відповіла: "Кілька тижнів тому Міжнародна морська організація при ООН і урядів країн світу визнали, що робота моряків відноситься до категорії життєво необхідних. Тому багато країн вже відкрили свої порти для ротації екіпажів, у тому числі вантажних суден".
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, українцям підвищать зарплати вдвічі з 1 липня, хто опинився в числі щасливчиків.
Як повідомляв Знай.uа відкриються перукарні та салони краси, але працюватимуть за новими правилами - що потрібно знати.
Знай.uа писав, карантин "з'їв" всі гроші – на які жертви йдуть українці, щоб купити продукти.