Британські експерти провели дослідження та переконалися, що традиційний розпродаж у "Чорну п'ятницю" практично ніколи не виявляється вигідним для мандрівників.

Щороку в рамках "Чорної п'ятниці", багато компаній та постачальників туристичних послуг обіцяють привабливі дисконтні пропозиції для клієнтів. Проте, виявилося, що часто отримані знижки виявляються не такими вигідними, як анонсуються.

Розпродаж у "Чорну п'ятницю", фото: unn.com.ua

Спеціалісти проаналізували рекламні акції великих авіакомпаній та туристичних фірм в "Чорну п'ятницю" 2018 року і порівняли їх з цінами через два тижні. На основі отриманих результатів фахівці закликали людей по всьому світу бути уважними та ретельно вивчати ціни, а не сліпо вірити рекламним акціям про розпродаж.

Наприклад, авіакомпанія Ryanair рекламувала знижку на деякі квитки в розмірі 25%, проте згодом виявилося, що жодна заявлена пропозиція не була дешевшою ніж ціни, встановлені 7 грудня. Навіть більше, деякі перельоти були на декілька євро дорожчими. Перевізник пояснив це тим, що у день розпродажу більш вигідні тарифи могли просто закінчитися.

Популярні новини зараз

Гороскоп на 23 листопада для всіх знаків Зодіаку: Близнюки рулюватимуть суботою, Скорпіонів все-таки виведуть із себе

"Найстрашніше, що це початок": відома астрологиня попередила українців про небезпеку

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Показати ще

Розпродаж у "Чорну п'ятницю", фото: Priit Simson

EasyJet у торішню "Чорну п'ятницю" закликав мандрівників заощадити близько 60 євро на деяких напрямках. Але в ході аналізу лише вісім з 21 вивченої поїздки виявилися дійсно дешевше ніж ті, які пропонувалися через два тижні.

Туристична фірма TUI пропонувала клієнтам в день розпродажів спеціальні коди, які активували знижки на суму 100 чи 160 євро від замовлення. Проте скористатися такою вигідною пропозицією виявилося зовсім не простим завданням, оскільки лише у двох з п'яти випадків коди спрацьовували.

Розпродаж у "Чорну п'ятницю", фото: unn.com.ua

Авіакомпанія Norwegian на торішнього розпродажу рекламувала знижки "до 30% від тарифів на короткі відстані і 15% від тарифів на далекі відстані". Експертам вдалося з'ясувати, що насправді економія становила лише 10%.

У день традиційних розпродажів в 2019 році, припадають на 29 листопада, фахівці порадили ретельно порівнювати ціни і вивчати всі пропозиції.

Нагадаємо, раніше розповіли, як з'явився грандіозний розпродаж у Чорну п'ятницю

Як повідомляв портал "Знай.ua", українцям розповіли, скільки вихідних буде у новорічно різдвяний період

Також "Знай.ua" писав, як не перетворити свято шопінгу на марнотратство у Чорну п'ятницю