Whitbread вирішила продати виробнику газованої води мережа кав'ярень Costa

Британська компанія Whitbread закрила операцію з продажу Coca-Cola мережі кав'ярень Costa Limited. Сума становить 3,9 мільярда фунтів ($4,95 мільярда доларів).

Завдяки цій угоді, Coca-Cola отримає приблизно 4 тисячі кав'ярень Costa та підприємства, які обсмажують кавові зерна і займаються їхньою дистрибуцією.

Costa Coffee заснувала в Лондоні в 1971 році родина Costa в якості оптового виробника смаженої кави в ресторанах і спеціалізованих італійських кафе.

Популярні новини зараз

Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Показати ще

У 1995 році Costa Coffe була викуплена за 19 мільйонів фунтів. Тоді в мережі налічувалося 39 кав'ярень по всій Англії.

Нагадаємо, Гірше кока-коли: вчені розкрили страшну правду про популярний продукт

Фахівці озвучили шокуючу правду про йогуртах з супермаркету з різними наповнювачами. Так исследователи выявили, що не менше однієї продукції йогуртів з десяти, що продаються у британських супермаркетах, має низький вміст цукру, причому марки, які позначені на етикетках як "органічні", або ті, які призначені для маленьких дітей — одні з найбільш солодких. Передає Хвиля з посиланням на британські ЗМІ.

Як раніше повідомляв "Знай.uа" Coca Cola врятує українців з допомогою світлофорів

В кінці цього року "Кока-Кола" в Україні зробила крок назустріч споживачам. На магазинних полицях з'явилися перші партії продукції з оновленою "світлофорної" етикеткою. Відтепер на пляшках цього виробника можна буде побачити кольорові блоки. За те, що вони можуть бути лише трьох кольорів – червоного, жовтого і зеленого – систему маркування назвали світлофорної. Блоки на етикетках показують споживачеві, який відсоток цукру, солі, жирів і насичених жирів міститься в одній порції, пише gazeta.

Також Знай.ua" писав про те, що Coca-Сola дасть $100 тисяч тому, хто рік проживе без смартфона

У соцмережі Instagram донька компанії Coca-Cola VitaminWater проведе вельми цікавий експеримент. Суть цікавинки в тому, що людина має 365 днів забути про свій улюблений гаджет - смартфон, а в обмін на це він отримає цілих сто тисяч зелененьких.

Про це стало відомо завдяки офіційним повідомленням компанії VitaminWater.