Представник "АвтоЕвроСилы" Олександр Савченко має свою тверду позицію і обурений тим, що чиновники самі не купують українські автомобілі, але при цьому запевняють, що легалізація автомобілів в еврономерами загрожує вітчизняному авторинку.

"Якщо наші чиновники хочуть захистити український ринок — нехай пересядуть на Таврії і Славути. Ми ж вважаємо, що українці мають право купувати автомобілі за прийнятними цінами. Чому в Росії авто стоять на 40% дешевше? Чому європейський автомобіль 90-х років безпечніше, ніж вітчизняний 2010-х? І чому, врешті-решт, Ніна Південця сама не пересяде на український автомобіль?", - обурюється Савченко.

Днями Голова комітету ВР з питань податкової та митної політики Ніна Південця заявила про те, що питання про легалізацію "евроблях" стане на порядок денний лише після того, як пройде погодження захисту вітчизняного ринку.

Член вищезгаданого комітету і народний депутат від групи "Відродження"Дмитро Святаш виступає категорично проти легалізації "евроблях". Він лоббрует інтереси належних йому і Василю Полякову автокомпаній "АІС".

Популярні новини зараз

Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію

Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе

Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"

Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі

Показати ще

При цьому в організації "АвтоЕвроСила" попереджають, що подібні протистояння між парламентом і активістами можуть призвести до чергових масових протестів.

"Ми будемо протестувати і будемо відстоювати свої права", - стверджує Олександр Савченко.

Як повідомляв раніше портал "Знай. ua" поки українські парламентарії вирішують, як перекрити українцям можливість купувати дешеві авто з Європи, самі ж громадяни мають на цей рахунок власна думка.

Величезною проблемою стала постанова ВР про зниження акцизів на автомобілі з європейської реєстрацією, тому українці почали про заводитися машинами за власними правилами, щоб заощадити якомога більше.